شمانیوز
شما نیوز

لیورپول از پیوستن احتمالی سردار ازمون به این باشگاه خبر داد

سایت رسمی باشگاه لیورپول هم خبری که نشریه اکسپرس درباره زیر نظر گرفتن سردار آزمون منتشر کرده را بازتاب داده است.

لیورپول از پیوستن احتمالی سردار ازمون به این باشگاه خبر داد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، امروز خبری در رسانه‌های ایرانی بازتاب پیدا کرد مبنی بر علاقه لیورپول به جذب سردار آزمون که منبع آن هم نشریه معتبر «اکسپرس» بود.

اینطور که از شواهد پیداست باشگاه لیورپول برای زیر نظر گرفتن سردار آزمون استعدادیاب‌هایش را به روسیه فرستاده است تا گزارشی از عملکرد او در دیدار سوپرجام روسیه بین زنیت و لوکوموتیو تهیه کنند، در حالی که این مهاجم ایرانی ۲ سال پیش هم مدعی شده بود از لیورپول پیشنهاد دارد. پیشنهادی که به گفته آزمون به‌دلیل اینکه باشگاه لیورپول فقط برای پر کردن لیست در نظر گرفته بود، از سوی او رد شد. آزمون در نقل‌و‌انتقالات زمستان گذشته پیشنهادی هم از ولورهمپتون داشت که با رد آن با رقمی در حدود ۱۰ میلیون پوند به زنیت پیوست.

بعد از انتشار این خبر و در ادامه بررسی شرایط مهاجمان سرخ‌های مرسی‌ساید، سایت لیورپول مطابق معمول در بخش «Media Watch» که در آن خبرهای رسانه‌های معتبر را بازنشر می‌کند، این خبر را هم روی خروجی‌اش قرار داد. به نوعی می‌توان گفت بازنشر این خبر تأیید علاقه یورگن کلوپ به مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ و زیر نظر گرفتن او توسط استعدادیاب‌های باشگاه است.

تأیید سایت رسمی لیورپول؛ سردار زیر ذره‌بین کلوپ

در هر صورت نشریه اکسپرس در همین خبر اشاره کرده که با توجه به اینکه دیووک اوریگی در فصل جدید بیشتر بازی خواهد کرد و ریان بروستر مهاجم جوان تیم هم مورد تمجید کلوپ قرار گرفته، باز هم سردار انتخاب کلوپ برای ترکیب سرخ‌ها نخواهد بود و اگر هم با این باشگاه قرارداد ببندد شانس چندانی برای بازی کردن پیدا نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied