شمانیوز
شما نیوز

فرهاد مجیدی مخالف کیروش عمل می کند

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در جدیدترین اردوی خود از بازیکنان دورگه دعوت نکرد.

فرهاد مجیدی مخالف کیروش عمل می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اردویتیم ملی فوتبال امید ایران در حالی از فردا (چهارشنبه) با هدایت فرهاد مجیدیآغاز می‌شود که یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) برای حضور در مسابقات نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شوند تا پس از ۴۶ سال به المپیک راه یابند.

پس از اردوی ماه پیش که به نوعی شناخت فرهاد مجیدی از بازیکنان بود و فوتبالیست‌های دورگه نیز در آن حضور داشتند، قرار است اردوی تیرماه با حضور بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی و ۳۰ فوتبالیست برگزار شود تا کادرفنی تیم ملی امید برای حضور در مسابقات آماده شوند.

البته در این اردو  برخلاف گذشته بازیکنان دورگه حضور ندارند و به نوعی کادرفنی از عملکرد آن‌ها رضایت نداشته است. رفتار فرهاد مجیدی برخلاف کارلوس کی روش است که به حضور بازیکنان دورگه در فوتبال ایران علاقه مند بود.

اردوی تیم ملی امید از فردا (۱۹ تیر) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت و همچنین قرار است در پایان اردو، یوز‌های جوان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بزرگسالان کشورمان بروند و باید دید چه نتیجه‌ای در این مسابقه حاصل می‌شود.  

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران اعلام کرده در آینده نیز بازیکنان دیگری به تیم امید اضافه می‌شوند تا برای رقابت‌های تایلند آزمایش شوند.

خبر دیگر اینکه با مذاکرات فدراسیون فوتبال با کشور‌های اندونزی، ازبکستان و کرواسی، بازی‌های دوستانه با تیم‌های امید این ۳ کشور هماهنگ شده و شاگردان مجیدی در جاکارتا، تاشکند و تهران به مصاف این ۳ تیم خواهند رفت.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied