شمانیوز
شما نیوز

اتفاق عجیب در پرسپولیس / 8 مدافع اماده برای یک فصل

داشتن ۸ مدافع برای ۴ پست، ایده‌آل است و خیال کالدرون را راحت می‌کند، اما کار برای بازیکنان پرسپولیس سخت می‌شود و در لیگ نوزدهم شاهد رقابت جذابی بین باتجربه‌های تیم و جوان‌تر‌ها خواهیم بود.

اتفاق عجیب در پرسپولیس / 8 مدافع اماده برای یک فصل
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان آخرین خرید دفاعی پرسپولیس به جمع سرخپوشان اضافه شد تا کالدرون برای هر پست دفاعی دو بازیکن در اختیار داشته باشد و بر خلاف زمان برانکو، دستش برای انتخاب باز باشد. پرسپولیس در زمان برانکو همیشه در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه بود و مصدومان زیادی در خط دفاعی داشت، اما حالا با آمدن کنعانی‌زادگان، ماندن نادری، بهبود انصاری و ماهینی دیگر پرسپولیس کمبود مدافع ندارد. 

داشتن ۸ مدافع برای ۴ پست، ایده‌آل است و خیال کالدرون را راحت می‌کند، اما کار برای بازیکنان پرسپولیس سخت می‌شود و در لیگ نوزدهم شاهد رقابت جذابی بین باتجربه‌های تیم و جوان‌تر‌ها خواهیم بود. 

کنعانی‌زادگان – حسینی
محمدحسین کنعانی‌زادگان جای سیدجلال حسینی را در تیم ملی گرفت و حالا به پرسپولیس آمده تا باز هم با کاپیتان رقابت کند، اما قطعاً کار سخت‌تری نسبت به گذشته دارد، چون سیدجلال روی سکو‌ها محبوب است و نفر اول تیم به حساب می‌آید. 

خلیل‌زاده – نادری
محمد نادری یک دفاع میانی تخصصی است، اما برانکو به او در دفاع چپ بازی داد و نادری با درخشش در این پست توانست در پرسپولیس فیکس شود. اما با حضور انصاری و مصلح در دفاع چپ، شانس بازی نادری در این پست کمتر است و باید به فکر بازی در قلب خط دفاع باشد. نادری برای فیکس شدن یکی از بهترین‌های لیگ برتر را در قلب خط دفاع پیش رو دارد و باید شجاع خلیل‌زاده را نیمکت‌نشین کند. 

شیری – ماهینی
حسین ماهینی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به تمرینات پرسپولیس باز گشته است. اما برای بازگشتن به ترکیب اصلی کار سختی دارد و باید با شیری تند و تیز و پرتلاش رقابت کند. برخلاف قلب خط دفاع که جوان‌تر‌ها باید جای قدیمی‌تر‌های تیم را بگیرند، در پست دفاع راست ماهینی به عنوان کاپیتان دوم تیم باید تلاش کند فیکس شود و شیری گزینه اول کالدرون به حساب می‌آید. 

انصاری – مصلح
محمد انصاری بعد از مصدومیت رباط صلیبی جایش را به شایان مصلح داد و حالا که مصدومیتش بهبود یافته جای مصلح مصدوم را در ترکیب اصلی گرفته است. انصاری و مصلح سبک بازی مشابهی دارند، اما انصاری پخته‌تر بازی می‌کند و اگر مصدومیتش باعث افت او نشده باشد، کار مصلح برای فیکس شدن خیلی سخت خواهد بود. 
فصل گذشته آرایش دفاعی پرسپولیس همیشه قابل پیش‌بینی بود، اما حالا با این ۸ مدافع نمی‌شود به طور قاطع ترکیب کالدرون را پیش‌بینی کرد و حتی سیدجلال حسینی هم نمی‌تواند از فیکس بودنش در تمامی بازی‌ها مطمئن باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied