شمانیوز
شما نیوز

نقشه ی استراماچونی در استقلال چیست

پیشکسوت استقلال گفت: هنوز تیم بسته نشده، ولی فکر می‌کنم استقلال در لیگ نوزدهم از وضعیت مناسبی برای قهرمانی برخوردار باشد

نقشه ی استراماچونی در استقلال چیست
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، سعید مراغه‌چیان، کاپیتان اسبق استقلال در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.

* از وضعیت این روز‌های استقلال خبر دارید؟
بله من هم مثل هر پیشکسوتی تمرینات و اخبار استقلال را دنبال می‌کنم و دوست دارم ببینم در تیم محبوبم چه می‌گذرد. شکر خدا اوضاع تا حدودی آرام شده است. استراماچونی تمرینات را به خوبی زیر نظر گرفته و دارد نظراتش را در تیم اعمال می‌کند. فکر می‌کنم استقلال زمان کافی برای آماده شدن در اختیار داشته باشد.

* استقلالی‌ها برای برپایی اردو راهی ترکیه شدند. نظر شما در این خصوص چیست؟
در ترکیه امکانات فنی و کمپ‌های حرفه‌ای برای اردو زدن تیم‌ها و انجام بازی‌های تدارکاتی وجود دارد لذا این اردو برای تیم مفید خواهد بود.

* آیا استقلال برای قهرمانی بسته شده است؟
هنوز تیم بسته نشده، ولی فکر می‌کنم استقلال در لیگ نوزدهم از وضعیت مناسبی برای قهرمانی برخوردار باشد. حالا بماند که سایر تیم‌ها هم تا دندان خودشان را مسلح کرده‌اند.

* کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی در لیگ هستند؟
به غیر از استقلال تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی شانس‌های قهرمانی در لیگ نوزدهم هستند.

* نظر شما درباره سرپرستی جواد زرینچه در استقلال چیست؟
هر قدر از پیشکسوتان بیشتری در استقلال استفاده شود همان‌قدر به سود تیم خواهد بود. زرینچه هم سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و از تجربه کافی در خصوص سرپرستی استقلال برخوردار است. سخن من این است که استقلالی‌ها باید بیشتر از قبل شرایط را برای مشارکت پیشکسوتان در امور تیم فراهم کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied