شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد نجومی باشگاه چینی به رئال مادرید برای جذب بیل

رئال مادرید پیشنهاد نجومی یک باشگاه چینی را برای جذب گرت بیل رد کرده است.

پیشنهاد نجومی باشگاه چینی به رئال مادرید برای جذب بیل

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، شرایط و آینده گرت بیل در رئال مادرید نامشخص است و با توجه به عدم علاقه زین الدین زیدان به حفظ این بازیکن، کهکشانی ها علاقه ای به حضور وی در لیست تیم در فصل بعد ندارند. با توجه به حقوق بالای گرت بیل، کمتر تیمی در اروپا خواهان جذب اوست و امروز ال چیرینگیتو مدعی شد یک پیشنهاد هنگفت از سوی چینی ها برای این ستاره ولزی رد شده است.

 

حقوق هفتگی گرت بیل در حال حاضر 600 هزار پوند است و یک تیم متمول چینی پیشنهادی به ارزش 2 برابر و رقم یک میلیون و 200 هزار پوند در هفته (حدود 19 میلیارد تومان) به این بازیکن ارائه داده که مورد توجه رئال مادرید قرار نگرفته است.

 

تیم های چینی برای خرید بازیکن تنها حقوق وی را می پردازند و تمایلی به دادن پول به باشگاه ندارند. اما رئال مادرید در تابستان امسال بیش از 300 میلیون یورو برای جذب بازیکنان جدید خرج کرده و برای ایجاد توازن در شرایط مالی خود، قصد دارد گرت بیل را به تیمی بفروشد که علاوه بر پوشش دادن حقوق وی، باشگاه نیز از واگذاری وی سود ببرد.

 

هواداران رئال مادرید امروز استقبال خوبی از گرت بیل به عمل نیاوردند و بعید به نظر می رسد با این شرایط ستاره ولزی در برنابئو ماندگار باشد اما باید دید در نهایت چه تیمی قادر به راضی کردن فلورنتینو پرز خواهد بود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied