شمانیوز
شما نیوز

فرگوسن هرگز سر رونالدو فریاد نمی‌زد

جاناتان اسپکتر بازیکن آمریکایی سابق منچستریونایتد، فاش ساخت که روش برخورد فرگوسن با رونالدو متمایز با دیگر بازیکنان بود.

فرگوسن هرگز سر رونالدو فریاد نمی‌زد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: جاناتان اسپکتر که بین سال های 2003 تا 2006 در عضویت منچستریونایتد قرار داشت، به ذکر خاطراتی جالب از کریستیانو رونالدو پرداخت. رونالدو سال 2003 بود که در 18 سالگی از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست و تا 2009 برای این تیم بازی کرد.

اسپکتر در مصاحبه با دیلی میل و در مورد رونالدو گفت:« رونالدو در ابتدا عذاب دهنده بازی می کرد. تک روی های او بیش از حد بود و با وجود توانایی های بسیارش، هنوز یک محصول نصفه کاره و به سرانجام نرسیده بود.

او به خصوص فن نیستلروی را رنج می داد. مهاجم هلندی همیشه گلایه داشت که رونالدو دیر پاس می دهد و اصرار به تک روی دارد؛ با این وجود یک بار ندیدم که فرگوسن به این خاطر به رونالدو انتقاد کند. او عادت داشت بر سر بازیکنان فریاد بزند اما نه در مورد رونالدو.

نمی خواهم بگویم که تبعیض قائل می شد بلکه فرگوسن بسیار باهوش بود و می دانست که برای بهره گرفتن از حداکثر توانایی های رونالدو، باید روش رفتاری متفاوتی نسبت به او داشته باشد. فرگوسن رونالدو را به خوبی مدیریت می کرد. معتقدم اگر رونالدو به بازیکن کنونی بدل شده، بخشی از آن را به فرگوسن و نیز هم تیمی های سابقش مدیون است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied