شمانیوز
شما نیوز

جلالی: امیدوارم لیست ویلموتس دوباره تکرار شود

مجید جلالی سرمربی فصل گذشته تیم‌های پیکان و نساجی معتقد است که پرسپولیس با جدایی برانکو ایوانکوویچ ممکن است با چالش‌های مواجه شود.

جلالی: امیدوارم لیست ویلموتس دوباره تکرار شود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: مجید جلالی در ارتباط با اینکه بعد از سال‌ها در فصل جدید لیگ برتر غایب خواهد بود، عنوان کرد: ممکن است این وضعیت برای هر مربی به وجود بیاید. فصل گذشته برای من فصل سنگینی بود و نیاز به استراحت داشتم، البته یکی‌، دو پیشنهاد داشتم ولی تیم‌هایی بودند که کار در آنها دردسرهای زیادی داشت و نمی‌توانستم به‌صورت کامل روی مسائل فنی تمرکز داشته باشم.

وی در این خصوص که چه تیم‌هایی می‌توانند در این فصل مدعی قهرمانی باشند، تاکید کرد: از حالا نمی‌توان در این خصوص نظر دارد و اگر هم بخواهیم نظر بدهیم این نظر کارشناسانه نخواهد بود. باید منتظر شروع لیگ باشیم تا عیار تیم‌ها مشخص شود.

جلالی در خصوص حضور گابریل کالدرون در پرسپولیس و اینکه آیا جدایی برانکو می‌تواند در این تیم تاثیر منفی داشته باشد، عنوان کرد: شناخت دقیقی از سرمربی جدید پرسپولیس ندارم و نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم ولی در مورد جدایی برانکو باید بگویم که ممکن است پرسپولیس در این زمینه چالش‌هایی را تجربه کند. برانکو 4 سال در این تیم بود و به کارش تسلط داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در این فصل می‌تواند با استراماچونی موفق باشد، تصریح کرد: از استراماچونی و سبک کاری‌اش هم شناختی ندارم و باید منتظر شروع فصل باشیم تا ببیینیم استقلال با این تغییرات چه شرایطی خواهد داشت.

جلالی با اشاره به اعلام فهرست تیم ملی توسط ویلموتس و واکنش‌های مختلفی که در مورد این لیست نشان داده شده است، گفت: این لیست اقدام خوبی از سوی ویلموتس بود و این فرصت در اختیار سرمربی تیم ملی قرار می‌گیرد تا از همه ظرفیت‌ها شناخت پیدا کند. امیدوارم باز هم در آینده شاهد اعلام چنین لیستی از سوی ویلموتس باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied