شمانیوز
شما نیوز

هشدار سولسشر به یوونتوس و اینتر میلان

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد درباره انتقال ستاره‌های تیمش به سری آ، به تیم‌های یوونتوس و اینتر را هشدار داد.

هشدار سولسشر به یوونتوس و اینتر میلان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، به یوونتوس و اینتر هشدار داد که باشگاه او "مجبور نیست" پل پوگبا یا روملو لوکاکو را به فروش برساند.

 

مینو رایولا مدیر برنامه‌های پل پوگبا تمام تلاش خود را می‌کند تا این هافبک فرانسوی را از یونایتد خارج کند. در عین حال روز گذشته ویدئویی منتشر شد که در آن پوگبا و جسی لینگارد جملاتی را علیه هم رد و بدل کردند و لیندلوف سعی داشت پوگبا را مهار کند.

با این حال، سولسشر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "جسی لینگارد و پوگبا دیروز در حال قدم زدن بودند که گفتگوی بین آن‌ها به عنوان نزاع به تصویر کشیده شد و من می‌دانم که شما اینجا برای فروش بازیکنان و داستان اینجا هستید، اما همه آن‌ها حرفه‌ای هستند.

"پل هرگز خود را از تیم کنار نمی‌آورد، همیشه تمام تلاش خود را می‌کند و من نمی‌توانم چیزی به جز آنچه که مدیر برنامه‌ها همیشه می‌گویند، توضیح بدهم. "

"من نمیتوانم اینجا بنشینم و درباره پل و آن چیزی که مدیر برنامه‌ها می‌گویند، حرف بزنم. چند سال دیگر از قرارداد پل مانده و او فوق العاده است".

در حالی که صحبت‌هایی از بازگشت این بازیکن ۲۶ ساله به یووه مطرح است، مقامات اینتر هفته جاری در انگلیس انتظار خواهند بود تا با لوکاکو مهاجم منچستریونایتد قرارداد امضا کنند.

سولسشر درباره این موضوع گفت: "تا آنجا که می‌دانم، هیچ پیشنهادی برای بازیکنان مان نداریم. ما منچستر یونایتد هستیم، ما مجبور به فروش نیستیم و مجبور نیستیم بیش از اندازه دستمزد بپردازیم. "

"شما باید بازیکنان خوبی با قیمت مناسب داشته باشید و اگر به تیم ما نگاه کنید در حال حاضر ما بازیکنان بسیار خوب زیادی داریم. "

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied