شمانیوز
شما نیوز

زمان دیدار تیم های والیبال ایران و برزیل

بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در حالی پس از ۵ هفته (۱۵ بازی برای هر تیم) به پایان رسید که ۶ تیم برزیل، ایران، فرانسه، روسیه، لهستان و آمریکا جواز حضور در مرحله فینال را کسب کردند.

زمان دیدار تیم های والیبال ایران و برزیل

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از رویداد24: بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در حالی پس از ۵ هفته (۱۵ بازی برای هر تیم) به پایان رسید که ۶ تیم برزیل، ایران، فرانسه، روسیه، لهستان و آمریکا جواز حضور در مرحله فینال را کسب کردند.

 

تیم ملی ایران توانست با کسب ۱۲ برد، ۳ باخت و ۳۶ امتیاز در دور مقدماتی، به عنوان تیم دوم جدول رده بندی دور مقدماتی راهی فینال شود. بازی‌های مرحله پایانی این مسابقات نیز در دو گروه سه تیمی و از تاریخ ۲۰ تیر ماه به میزبانی شهر شیکاگو در کشور آمریکا آغاز می‌شود.

لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ مردان با برگزاری دیدار‌های رده‌بندی و فینال در تاریخ ۲۴ تیر ماه و معرفی تیم‌های اول تا چهارم به پایان خواهد رسید. بازی پنجمی و ششمی نیز برای این دوره برگزار نمی‌شود.

گروه بندی مسابقات مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ - شیکاگو

گروه A: آمریکا (میزبان)، فرانسه و روسیه

گروه B: ایران، برزیل و لهستان

*نحوه صعود تیم‌ها:

طبق برنامه مسابقات هر تیم باید در این مرحله دو بازی را در گروه خود انجام دهد و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد.

*نحوه امتیاز دهی در بازی‌ها:

در این مرحله نیز مانند دور مقدماتی نتایج ۳-۰ و ۳-۱ سه امتیاز دارند و نتیجه ۳-۲ دو امتیاز دارد. تیم‌های اول، دوم و سوم هر گروه را نیز ابتدا تعداد بردها، سپس امتیاز‌ها و در پایان ست‌های برده و باخته مشخص می‌کنند.

 

 

ایران - لهستان ، ساعت ۲.۳۰ بامداد

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied