شمانیوز
شما نیوز

بشار رسن از جمع سرخ پوشان جدا می شود + عکس

بشار رسن عراقی به احتمال زیاد از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: بشار رسن، هافبک عراقی جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که دچار مصدومیت شده بود و پس از حضور در تهران به قطر رفت، در حال انجام تمرینات اختصاصی است تا در فصل آینده فوتبالی بتواند بدون مشکل بازی کند.

البته پس از اینکه رسن در شبکه عراقی بیان کرد که مدیران پرسپولیس برای گرفتن عکس و کاهش فشار هواداران با او عکس گرفتند، سرخپوشان تلاش کردند تا او را حفظ کنند، اما مدیر برنامه‌های بشار رسن در صفحه شخصی اش اعلام کرد به زودی مقصد بشار مشخص می شود و باید دید او به کدام تیم خواهد رفت.

البته هافبک عراقی امیدوارست در این تیم بماند، اما ابتدا طلب ۴۰ درصدی از قرارداد سال گذشته اش را می‌خواهد تا برای حضور در لیگ نوزدهم قراردادش را قطعی کند که تا این لحظه هنوز اختلاف مدیران باشگاه با مدیر برنامه‌های این بازیکن حل نشده و احتمال اینکه رسن جدا شود زیاد است.

شنیده می‌شود بشار رسن با پیشنهاد خوبی از سوی یک تیم قطری روبرو شده و به این تیم قطری می‌پیوندد.

وی که درخشش خوبی در رده باشگاهی و ملی داشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز برای عراق بازی‌های خوبی انجام داد، اعلام کرد، در صورتی که مطالباتش را بگیرد در پرسپولیس خواهد ماند و مشکلی از این بابت ندارد. البته او با مدیران تیم سرخپوش اختلافاتی دارد، اما رسن تخفیفاتی به پرسپولیسی‌ها داده تا در این تیم ماندنی شود، اما شاید با حضور فرشاد احمدزاده و سروش رفیعی، کالدرون احتیاجی به بشار نداشته باشد که این موضوع تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

10212320222910514317016916910923216310947193227

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied