شمانیوز
شما نیوز

گریزمان به بارسلونا پیوست

پروسه انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا به زودی نهایی خواهد شد.

گریزمان به بارسلونا پیوست

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، روند انتقال گریزمان به بارسلونا فراتر از انتظار طول کشیده و بارسلونا در حال تلاش برای فراهم کردن بند آزادسازی قرارداد ستاره فرانسوی با اتلتیکومادرید و نهایی کردن انتقال او به نوکمپ است.

 

تمامی توافقات برای انتقال گریزمان به بارسا انجام شده و اگر مدیران باشگاه فردا نتوانند مبلغ 120 میلیون یورو را به حساب اتلتیکومادرید واریز کنند، این اتفاق تا دوشنبه رخ خواهد داد و حتی ممکن است در صورت پرداخت در اسرع وقت، مهاجم 28 ساله فرانسوی در روز یکشنبه و در هنگام آغاز اولین جلسه تمرینی بارسلونا نیز قرارداد خود را منعقد کرده باشد.

 

بعد از مصاحبه هفته قبل جوزپ بارتومئو مبنی بر مذاکره با گریزمان و عصبانیت اتلتیکومادرید از رخ دادن این اتفاق در کوران فصل، حالا باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسیده امکان مذاکره و پرداخت قسطی پول به روخی بلانکوس وجود ندارد و کل 120 میلیون یورو باید نقدا پرداخت شود.

 

بارسا در حال تلاش برای جمع آوری رقم این بند در اسرع وقت است. مدیران بارسلونا تلاش می کنند در روز جمعه این رقم را پرداخت کنند، اما اگر این امکان وجود نداشت، آنها باید تا دوشنبه صبر کنند. طبق قوانین فوتبال اروپا پرداخت مبلغ تنها از دوشنبه تا جمعه انجام می شود و در خارج از این روزها چنین کاری ممکن نیست. بنابراین اگر تا قبل از فردا بارسا توان پرداخت پول اتلتیکومادرید را نداشته باشد، جذب گریزمان تا هفته آینده به تعویق خواهد افتاد.

 

بند 30 روز تعطیلی گریزمان فردا به پایان می رسد و بعد از آن امکان جریمه وی از سوی اتلتیکومادرید و درخواست پرداخت غرامت وجود دارد. بارسلونا به شدت تلاش می کند از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کند و با پرداخت پول تا فردا، تنش میان گریزمان و باشگاه سابق خود را کاهش دهد اما اگر این اتفاق رخ نداد، آنها چاره ای تا منتظر ماندن تا دوشنبه برای خرید ستاره فرانسوی ندارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied