شمانیوز
شما نیوز

رئال مادرید از جذب نیمار منصرف شد

به نظر می رسد رئال مادرید تحت هیچ شرایطی خواهان جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیست.

رئال مادرید از جذب نیمار منصرف شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، از زمان آغاز شایعات احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن، رسانه ها از رئال مادرید نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن نام بردند اما نشریه آ.اس اعلام کرد کهکشانی ها هیچ برنامه ای برای خرید این بازیکن 27 ساله برزیلی ندارند.

 

نیمار در گذشته بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرز بود و رئیس باشگاه تا آستانه جذب وی نیز پیش رفت اما نام نیمار جایی در فهرست زین الدین زیدان ندارد و انتقال او به برنابئو منتفی شده است.

 

آ.اس در گزارش خود مدعی شد در برنابئو هیچ برنامه ای برای خرید نیمار وجود ندارد. اگرچه باشگاه پاری سن ژرمن با توجه به رابطه بدی که بارسلونا دارد ترجیح می دهد نیمار را به رئال مادرید بفروشد، اما این باشگاه تا به امروز هیچ مذاکره مستقیم و غیرمستقیمی با مدیر برنامه های نیمار نداشته و خواهان جذب او نیست.

 

اگر رئال مادرید خواهان جذب یک بازیکن از پاری سن ژرمن باشد، نام او کیلیان امباپه است که از نظر بازاریابی و پرستیژ بهترین گزینه برای این تیم است اما با توجه به قرارداد این ستاره فرانسوی تا سال 2022، به نظر می رسد حداقل امسال شانسی برای خرید امباپه از پاری سن ژرمن وجود ندارد و این انتقال به فصول بعد موکول خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied