شمانیوز
شما نیوز

ستاره جداشده ی استقلال برای این تیم ارزوی قهرمانی کرد

کاپیتان تیم فوتبال امید گفت: اعتقاد دارم با اینکه استقلال بازیکنان زیادی از دست داده، ولی در فصل جدید با قدرت وارد مسابقات می‌شود. آرزو می‌کنم استقلال این فصل قهرمان شود.

ستاره جداشده ی استقلال برای این تیم ارزوی قهرمانی کرد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ اتفاقی که در اردوی تیم شارلوا رخ داد، روز گذشته امید نورافکن را به سوژه فوتبالی‌ها تبدیل کرد تا پس از یکی، دو هفته بی‌خبری از لژیونر جوان کشورمان در اروپا، سراغش برویم و از آخرین وضعیت خودش و تیمش و البته موضوع رخ داده در حین صرف ناهار در اردوی تیم شارلوا حرف بزنیم. در ادامه، گپ عصرگاهی خبرورزشی با کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان را می‌خوانید. 

* چه کار کردی که همه اعضای تیم شارلوا را به خنده انداختی؟
این یک رسم است که در تیم شارلوا انجام می‌شود. بازیکنانی که تازه‌وارد هستند باید یک ترانه برای بقیه بخوانند. 

* تو که تازه‌وارد نبودی؟
درست است. ولی خب این رسمی است که بازیکنان جدید باید اجرا کنند و چیزی بخوانند تا از این طریق بیش از پیش به بازیکنان و سرمربی معرفی شوند. 

* و تو هم خواندی؟
بله! همان ترانه‌ای که سال قبل خوانده بودم را اجرا کردم و فکر هم می‌کنم همه لذت بردند (خنده)، چون کلی خندیدند و برایم دست زدند. 

* نقش هم‌تیمی ایرانی‌ات در این اتفاق خنده‌دار چه بود که دائم از این طرف سالن غذاخوری به آن طرف در رفت‌وآمد بود؟
در واقع این شیطنتِ علی قلی (قلی‌زاده) بود. 

* چطور؟
اصلاً قرار نبود من بخوانم، چون من تازه‌وارد نبودم. همه تازه‌وارد‌ها خواندند و ماجرا داشت تمام می‌شد که علی قلی یکمرتبه با صدای بلند گفت: «امید... امید... امید» و همه را وسوسه کرد و بقیه هم بلافاصله پشتش را گرفتند و اصرار کردند باید بخوانم. 

* اوضاع تیم تان چطور است؟
خوب است. روز‌های سختی را در اردوی بدنسازی پشت سر می‌گذاریم و خودمان را برای فصل بعد آماده می‌کنیم. روز‌های سختی در پیش است. اتفاقاً در ابتدای لیگ سه، چهار هفته بازی‌های دشواری در پیش داریم. این مدت روزی دو یا سه بار تمرین داشتیم و بدن‌های‌مان به شدت تحت فشار است. 

* از استقلال خبر داری؟
بله! دورادور اخبار تیم را دنبال می‌کنم. خیلی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند که این برای استقلال خوب نیست. امیدوارم این همه بازیکن جدا شده باعث نشود تیم در مسابقات به مشکل بربخورد. البته می‌دانم نفرات جدیدی هم به تیم اضافه شده‌اند که امیدوارم بتوانند جای قبلی‌ها را پر کنند. 

* از یارگیری سایر تیم‌ها هم خبر داری؟
تقریباً. همه برای حضوری پرقدرت‌تر در لیگ نوزدهم تلاش می‌کنند و طبیعی است که بهترین‌ها را برای خودشان می‌خواهند. 

* فکر می‌کنی استقلال با استراماچونی موفق شود؟
آرزوی من است. هر جا باشم و در هر شرایطی دوست دارم استقلال موفق باشد و الان هم اعتقاد دارم با اینکه تیم بازیکنان زیادی از دست داده ولی در فصل جدید با قدرت وارد مسابقات می‌شود. آرزو می‌کنم استقلال این فصل قهرمان شود. 

* درست است که باشگاه شهرخودرو مشهد خواستار به خدمت‌گیری‌ات شده است؟
من هم این موضوع را شنیدم و با مدیربرنامه‌هایم که حرف زدم از این بابت مطمئن شدم شهرخودرو خواهان به خدمت‌گیری‌ام است. البته اگر این موضوع جدی باشد حتماً آن‌ها باید با باشگاه من وارد مذاکره شوند، چون بازیکن شارلوا هستم. به این دلیل نمی‌توانم در این باره حرفی بزنم ولی باعث افتخارم است که از تیم مشهدی پیشنهاد دارم. برای این تیم هم در لیگ جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied