شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده جدایی پاتوسی از استقلال فاش شد + جزئیات

آّبی پوشان در فصل اخیر از بازیکنان خارجی زیادی استفاده کردند که رفت و آمد این بازیکن حواشی زیادی را در پی داشته است.

پشت پرده جدایی پاتوسی از استقلال فاش شد + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، تیم فوتبال استقلال در فصلی که گذشت از بازیکنان خارجی زیادی استفاده کرد که البته رفت و آمد همه این بازیکنان سرو صدا و حواشی زیادی برای این باشگاه در پی داشته است. 


بعد از جدایی بازیکنانی مثل جباروف و تیام مسئولان فعلی باشگاه استقلال اقدام به جذب الحاجی گرو و نویمایر به جای ۲ بازیکن قبلی کردند، اما هر دو بازیکن جدید کیفیت لازم را نداشته و در نهایت فقط یک نیم فصل برای این تیم به میدان رفتند. بعد از جدایی هر دو بازیکن (نویمایر و گرو) مسئولان استقلال اعلام کردند که این ۲ خارجی بدون دریافت پول و تنها با دریافت دستمزد استقلال را ترک کردند در حالی که عضو سابق هیات مدیره استقلال (ملکی) فاش کرد که جدایی این ۲ بازیکن حدود ۵ میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در پی داشته است. 
در نیم فصل دوم نیز بازیکنانی مثل ایسما و منشا جذب استقلال شدند که با آن همه سروصدایی که برای انتقال این بازیکنان ایجاد شد باز هم کیفیت لازم در آن‌ها دیده نشد و هر دو نفر در پایان فصل استقلال را ترک کردند. 
اما ماجرای پاتوسی فرق داشت، این بازیکن هنگامی که به استقلال آمد چند بازی آبی پوشان را از دست داد، اما وی عملکرد فنی خوبی از خود به جا گذاشت و در حالی که مدیران استقلال بار‌ها اعلام کردند که پاتوسی را حفظ می‌کنند و با او قرارداد بسته اند، اما این بازیکن سر از تیم وینفرد شفر در آورد. 


این سرنوشت ۶ بازیکن خارجی استقلال در فصل گذشته بود آن هم در حالی که مشخص نشد این بازیکنان چگونه جذب و چگونه با وجود بست قرارداد‌های بلند مدت جدا شدند. هنوز برای طرفداران استقلال مشخص نشده که چرا بازیکنانی که به این تیم می‌آیند خیلی راحت و بدون دردسر جدا می‌شوند. آیا بندی در قرارداد آن‌ها گنجانده شده، آیا عدم تعهدات مالی این بازیکنان را به سمت جدایی هدایت می‌کند و آیا آن‌ها از راه فنی درست و اصولی جدب نمی‌شوند؟ ماجرای عجیب دیگری که اتفاق افتاد جدایی طارق همام از استقلال بود. این بازیکن هم با استقلالی‌ها قرارداد ۳ ساله داشت، درست مثل نویمایر و گرو، اما به اندازه انگشتان ۲ دست هم در فصل قبل برای استقلال بازی نکرد و در نهایت به صورت توافقی از جمع آبی پوشان جدا شد. 


تنها چیزی که مشخص شده این است که مطمئنا استقلال بابت جدایی این بازیکن متحمل ضرر‌های مالی زیادی شده و البته مشخص شده  مربی استقلال هیچوقت نمی‌تواند روی ماندن این بازیکنان حساب کند. با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال باید پاسخ بدهند که چگونه و از چه کانال‌هایی اقدام به جذب بازیکنان خارجی می‌کنند و چرا آن‌ها به همین سادگی با نیم فصل تصمیم به جدایی می‌گیرند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied