شمانیوز
شما نیوز

مرتضی فنونی‌زاده:

وحید امیری به‌درد پرسپولیس نمی‌خورد

مرتضی فنونی‌زاده پیش‌کِسوت فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با توجه به اینکه کنعانی‌زادگان ملی‌پوش است حضورش می‌تواند یک نقطع عطفی برای خط دفاعی پرسپولیس محسوب شود.

وحید امیری به‌درد پرسپولیس نمی‌خورد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: مرتضی فنونی‌زاده در خصوص انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تا الان دستاورد چندانی برای پرسپولیس نداشته‌اند اما انتخاب کالدرون یکی از کارهای تاثیرگذار از سوی مسئولان این باشگاه در چند وقت اخیر بود. این انتخاب را به فال‌نیک می‌گیرم. کالدرون می‌تواند با اندکی صبر نتایج خوب برانکو در پرسپولیس را تکرار کند. او مربی است سابقه حضور در جام‌جهانی را دارد و از نظم انضباط خاصی هم برخوردار است .

 

 

وی در مورد حضور کنعانی‌زادگان و فرشاد احمدزاده در پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه کنعانی‌زادگان ملی‌پوش است حضورش می‌تواند یک نقطع عطفی برای خط دفاعی پرسپولیس محسوب شود. به نظرم نوع فوتبال شجاع خلیل‌زاده مثل کنعانی‌زادگان است و در کنار سید جلال می‌توانند به خط دفاعی پرسپولیس استحکام بخشند. درست است احمدزاده در شرایط سخت پرسپولیس را رها کرد و به لیگ لهستان پیوست اما اکنون وی از این کار خود پشیمان شده و باید هواداران او را ببخشند.

 

 

پیش‌کِسوت فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه بازگشت وحید امیری و صادق محرمی به این تیم تصریح کرد: وحید امیری و صادق محرمی شاید بازیکنان خوبی باشند اما دلیلی ندارد پرسپولیس آنها را جذب کند.  پرسپولیس مدافع راستی مانند شیری و حتی ماهینی دارد و نیاز چندانی نیست تا محرمی هم جذب شود. امیری هم به درد پرسپولیس نمی‌خورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied