شمانیوز
شما نیوز

گریزمان در آستانه فسخ قرارداد با اتلتیکو

وکلای گریزمان در حال حاضر در دفتر اتحادیه لالیگا حضور دارند تا با پرداخت 120 میلیون یورو قرارداد موکلشان با اتلتیکو را فسخ کنند.

گریزمان در آستانه فسخ قرارداد با اتلتیکو

به گزارش خرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: بارسلونا و آنتوان گریزمان از زمستان گذشته به توافق رسیده اند و همین موضوع باعث اختلاف بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید شد.

ورود وکلای گریزمان به دفتر لالیگا

از اول جولای، رقم فسخ قرارداد گریزمان به 120 میلیون یورو کاهش یافته ولی بارسا قصد داشت از راه مسالمت آمیز و پس از مذاکره مستقیم با اتلتیکو اقدام به جذب گریزمان کند و در این صورت مجبور به پرداخت مالیات بسیار کمتری می شد اما مذاکرات خیلی زود با اختلاف همراه شد و پس از بیانیه تند باشگاه اتلتیکو مشخص بود که دیگر راهی برای بارسا جز پرداخت بند فسخ گریزمان وجود ندارد.

اتلتیکو که از توافق بدون هماهنگی گریزمان و بارسا آگاه شده بود، راه به روی هرگونه مذاکره را بست و در نهایت بارسا مجبور شد تا بند فسخ گریزمان را فعال کند.

وکلای گریزمان ساعتی پیش وارد دفتر اتحادیه لالیگا شده اند تا 120 میلیون یورو رقم فسخ موکل شان را پرداخت کنند. با نهایی شدن این کار، ستاره فرانسوی رسما از اتلتیکو جدا خواهد شد تا دیگر هیچ مشکلی برای پیوستن به بارسلونا نداشته باشد.

گریزمان سال 2014 از سوسیداد به اتلتیکو پیوست و سال های خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت و بهترین گلزن تیمش در فصول اخیر بود. او حالا برای جاه طلبی های بیشتر راهی بارسلونا خواهد شد؛ در حالی که برای این انتقال حاضر شده تا از دستمزد 24 میلیون یورویی خود چشم پوشی کرده و تنها 17 میلیون یورو در سال دریافت کند.

او البته ستاره محبوبی بین هواداران بارسا نیست چرا که سال گذشته پس از توافق با بارسلونا روی قول خود زد و با اتلتیکو مادرید تمدید کرد. گریزمان چند ماه پیش در نوکمپ مورد اعتراض هواداران بارسا نیز قرار گرفت ولی بسیاری معتقدند با چند گل و ارائه بازی های تاثیرگذار، می تواند وارد قلب هواداران بارسلونا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied