شمانیوز
شما نیوز

جزئیات بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس

بعد از اطلاعیه باشگاه پرسپولیس جو عجیبی در فضای مجازی برای بازگشت مهدی طارمی به وجود آمده است.

جزئیات بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از نود: باشگاه پرسپولیس برای لیگ نوزدهم نیاز به تقویت در فاز هجومی خود دارد. در روزهای گذشته نام‌های متفاوتی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده‌اند و باشگاه هم در اطلاعیه‌ای به هواداران پرسپولیس اعلام کرد در روزهای آینده خبرهای خوبی در مورد جذب بازیکن در فاز هجومی پرسپولیس شنیده می‌شود. بعد از اطلاعیه باشگاه پرسپولیس، در فضای مجازی میان هواداران این باشگاه گمانه زنی‌های زیادی در مورد بازیکن یا بازیکنان مورد نظر پرسپولیس مطرح شده و اکثر هواداران هم خواهان بازگشت آقای گل اسبق لیگ برتر مهدی طارمی به این باشگاه شدند.

با وجود خواست هواداران و مطرح نشدن نام مهاجم خارجی‌ای از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس، به نظر می‌رسد مهاجم مورد نظر سرخپوشان، مهدی طارمی است و مسوولان باشگاه در تلاش هستند تا مهاجم ملی‌پوش باشگاه الغرافه قطر را به خدمت بگیرند.

در صورتی صحبت از بازگشت طارمی به پرسپولیس مطرح شده است که این بازیکن بارها در چند وقت گذشته خبر حضور دوباره در پرسپولیس را تکذیب کرده و گفته است هدفش حضور در لیگ‌های اروپایی است. مدیر برنامه‌های طارمی هم در روزهای گذشته در مورد حضور این بازیکن در پرسپولیس سکوت کرده و در تلاش است طارمی فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied