شمانیوز
شما نیوز

نام مربی اسپانیایی تیم ملی لو رفت!

مربی اسپانیایی که سابقه همکاری با فرهاد مجیدی را دارد، قرار است به کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران اضافه شود.

نام مربی اسپانیایی تیم ملی لو رفت!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز چهارشنبه زیر نظر فرهاد مجیدی در مرکز تیم‌های ملی فوتبال آغاز شد و قرار است اعضای این تیم روز دوشنبه به مصاف تیم ملی بزرگسالان بروند. یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) در نخستین بازی دوستانه رو در روی نفت مسجد سلیمان به تساوی رسیدند.

در حالی که تاکنون فقط محمد حبیبی (مربی دروازه بان) و فرشاد ماجدی (مربی) در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور دارند، قرار بود در این اردو یک مربی اسپانیایی هم که رابطه خوبی با مجیدی دارد، به تیم اضافه شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است. روبرتو نام این مربی است که در اسپانیا با مجیدی همکاری داشته و اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.

البته یک مربی بدنساز نیز به نام بهزاد نوشادی که سابقه همکاری با مجید جلالی (سایپا)، یحیی گل محمدی (نفت تهران و ذوب آهن)، علی کریمی (نفت تهران و سپیدرود رشت) را دارد، به صورت آزمایشی در تیم امید حضور دارد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

مرتضی محصص بیان کرد که مربی اسپانیایی به دلیل مشکلاتی که در روادید و ... وجود داشت به تهران نیامده، اما به طور قطع در اردوی آینده تیم ملی اضافه خواهد شد. این مربی سطح کیفی خوبی دارد و می‌تواند به تیم امید کمک کند.

اردوی تیم ملی امید از ۱۹ تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied