شمانیوز
شما نیوز

لوکا السنر: سامان قدوس باید بیشتر توپ‌گیری کند

لوکا النسر، سرمربی ۳۶ ساله تیم فوتبال آمیای فرانسه از سامان قدوس، مهاجم ایرانی خواسته تا در توپ‌گیری از بازیکنان حریف مشارکت بیشتری داشته باشد.

لوکا السنر: سامان قدوس باید بیشتر توپ‌گیری کند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم:  لوکا السنر در بخشی از گفت‌وگوی بلند خود با سایت خبری le11amienois فرانسه درباره سامان قدوس اظهار داشت: خیلی زیاد با سامان قدوس درباره توپ‌گیری از بازیکنان حریف صحبت کردم. در واقع هر بازیکنی در تیمم باید این‌گونه باشد زیرا این نقطه ورود به برنامه تهاجمی است و  فرصت‌های بیشتری برای خلق حمله خواهیم داشت.

سرمربی اسلوونیایی تیم فوتبال آمیای فرانسه افزود: من چیز مهمی را که از سامان قدوس و سرهو در خط حمله خواهش کردم این بود که باید فعالیت بیشتری در منطقه دفاعی و پخش توپ توسط بازیکنان حریف داشته باشند. این کار به مرکز خط میانی ما نیز کمک خواهد کرد و باید روی آن کار بیشتری انجام دهیم. کلید بازی سامان قدوس نیز حرکت میان خطوط، چرخش و جستجوی توپ است. او چنین شرایط جالبی را در بازی اخیر تدارکاتی آمیا داشت و توانستیم او را را در موقعیت‌های متعددی بیابیم. این همان نقطه قوت سامان قدوس است و باید در این زمینه بهترین باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied