شمانیوز
شما نیوز

ضرب و شتم هافبک استقلال پس از باخت

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه دوست دارم برنده باشم، گاهی پس از باخت باعث ضرب و شتم با برخی بازیکنان می‌شوم!

ضرب و شتم هافبک استقلال پس از باخت
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی : داریوش شجاعیان در گفتگویی پس از برگزاری تمرین در کمپ تمرینی تیم فوتبال استقلال در ترکیه اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی داریم، منظم است و همه چیز با حضور کادر فنی جدید روی اصول است. همه بچه‌ها برای موفقیت تیم استقلال یکدل کار می‌کنند. چند روز دیگر از اردو باقی مانده است امیدوارم این روز‌ها را هم با سلامتی سپری بکنیم تا انشالله به شروع لیگ نزدیک شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره حضور کادر فنی جدید و نحوه تمرینات گفت: در حال حاضر در دوره بدنسازی هستیم تمرینات پرفشار است، کادر فنی جدید هم تمریناتی که در نظر گرفتند طبیعتاً پرفشار است و همه بچه‌ها پس از این تمرینات پرفشار به خواب و استراحت می‌پردازند همه ما بر روی تمرینات تمرکز کردیم امیدوارم بدن‌هایمان برای آغاز لیگ و موفقیت استقلال آماده شود.

وی درباره حضور برخی از بازیکنان جدید در تیم افزود: در فصل نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوب کار کرد و توانست بازیکنان خوبی را جذب کند تعدادی بازیکن جوان از سال گذشته داشتیم که به ما کمک می‌کنند. با انگیزه کار می‌کنیم وامیدوارم به استقلال در ادامه کار کمک کنند. امیدوارم با همین رفاقت و یکدلی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم آنچه لایق هواداران است را به آن برسیم. با بازیکنان جدید هم رفاقت خوبی برقرار کرده‌ایم.

شجاعیان درباره اینکه با اغلب بازیکنان در زمین کل کل فوتبالی دارد، گفت: به نظر من اسم باخت در فوتبال اصلا خوب نیست و من هم همیشه دوست دارم که برنده بازی باشم. با شکست واقعا عصبی می‌شوم دائم باید خودم را کنترل کنم طوری که باعث می‌شود پس از باخت با برخی از بازیکنان دچار ضرب و شتم شوم. تصاویرش هم منتشر شده بود. در کل برد را دوست دارم و امیدوارم از این به بعد هم همیشه برد داشته باشیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که هواداران پس از چند سال که استقلال نتایج خوبی نگرفته امسال انتظار دارند تا این تیم به موفقیت برسد در این باره چه صحبتی با هواداران دارید، گفت: به نظرم هواداران استقلال حق دارند و ما چندان باعث خوشحالی آن‌ها نشدیم. امسال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بتوانیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و با تمام توان در لیگ شرکت کنیم. خود هواداران و ما می‌دانیم که استقلال جایگاهش قهرمانی است؛ و تلاش خودمان را می‌کنیم تا امسال به قهرمانی در لیگ برتر برسیم. امیدوارم با حمایت هواداران و تشویق‌هایی که از سکوی ورزشگاه آزادی م‌شنویم بتوانیم تمام تلاشمان را در زمین بگذاریم و باعث سربلندی آن‌ها شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied