شمانیوز
شما نیوز

مهاجم مد نظر پرسپولیس با سپاهان بست + جزئیات

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: چرا دروغ بگویم امیری در فهرست تیم ما بود، اما اینگونه نبوده که با او توافق کنیم و بعد به پرسپولیس برود.

مهاجم مد نظر پرسپولیس با سپاهان بست + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، امیر قلعه نویی بعد از برد ۳ بر صفر مقابل پیکان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم از مجموعه فرهنگی باشگاه پیکان، این باشگاه همیشه در این مسایل پیشگام بوده از فرکی هم تشکر می‌کنم در بازی‌های دوستانه برد و باخت مهم نیست. در این مسابقه ۵-۶ بازیکن ما و حریف نبودند. در نیمه اول گرما روی بازی تاثیر گذاشت. دو سه بازیکن دیگر هم به تیم ما اضافه خواهند شد.

وی در مورد اینکه زمان آغاز لیگ مشخص نیست گفت: زمانی مربی تیم ملی بودم و بعد از جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۰۶ بود که آن‌ها برنامه ۲۰۲۰ خود را ارایه کردند، اما ما اکنون در فشار بدنسازی هستیم و نمی‌دانیم چه زمانی لیگ شروع می‌شود. البته قانون مداری خوب است و کاش از ۴ سال پیش این مساله آغاز می‌شد تا باشگاه‌ها این همه بدهی نداشته باشند و اکنون همه بلاتکلیف هستند. 
قلعه نویی در مورد محرومیت‌های کمیته انضباطی گفت: این سوال حاشیه‌ای است و من قبلا هم در این مورد حرف زده‌ام.

سرمربی تیم سپاهان در مورد وضعیت جذب وحید امیری و توافقش با پرسپولیس گفت: امیری بازیکن خوبی است و تیم‌ها دوست دارند چنین بازیکنی داشته باشند. چرا دروغ بگویم او در فهرست تیم ما بود، اما اینگونه نبوده که با او توافق کنیم و بعد به پرسپولیس برود.
سرمربی سپاهان در مورد اینکه ظاهرا تیم شما با بازیکنان به دلار قرارداد بسته گفت: این سوال بیات است سوال جدیدتری بپرسید.

وی در مورد وضعیت کی روش استنلی گفت: کار او با ما تمام شده و به تیم سپاهان خواهد آمد.
قلعه نویی در مورد شرایط فنی تیم سپاهان گفت: من به دنبال اثرگذاری هستم و تیم سایه درست می‌کنم الان چند سال است که از استقلال رفته ام، اما بازیکنانی مثل نورافکن و حسینی گلر و... را انتخاب کردم. در سپاهان هم همین کار را می‌کنم تا این تیم در دو سه سال آینده به مشکل برنخورد و آینده سپاهان بیمه شود.
وی در مورد جوانگرایی در لیگ گفت: اگر بگویم محروم می‌شوم! ببینید پارسال سعید فتاحی کار خوبی در لیگ کرد و اجازه داد بازیکنان جوان و امید بیشتری روی نیمکت تیم‌ها بنشینند، اما به نظرم اگر قوانین بین المللی اجازه بدهند تا در لیگ برتر چهار تعویض داشته باشیم خیلی خوب است به شرطی که تعویض چهارم از بازیکنان امید و جوان باشد این کار بهتر از این است که فهرست تیم ۲۰ نفره باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied