شمانیوز
شما نیوز

مورینیو در حال بررسی پیشنهادات جذاب

ژوزه مورینیو، سرمربی نام‌آشنای دنیای فوتبال می‌گوید مشتاق به دست گرفتن سکان هدایت یک تیم است ولی به دنبال پروژه‌ای جذاب و مناسب می‌گردد.

مورینیو در حال بررسی پیشنهادات جذاب

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، هفت ماه بعد از اخراجش از منچستریونایتد مشتاق بازگشت به مربی‌گری و بدست گرفتن سکان هدایت یک تیم است اما می‌گوید فعلا منتظر است تا با پروژه‌ای مناسب روبرو شود.

 

 

مورینیو بعد از دو سال و نیم حضور روی نیمکت شیاطین سرخ و فتح لیگ اروپا با این تیم، بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل گذشته و انتقادهای شدیدی که هواداران یونایتد از او به عمل آوردند از سوی مدیریت باشگاه اخراج شد.

 

مورینیو از آن زمان با شایعات زیادی درباره بدست گرفتن سکان هدایت باشگاه‌های مختلف روبرو بوده و از بنفیکا، لیون و اخیراً نیوکاسل به عنوان باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتنش هستند نام برده شده است.

 

مورینیو در گفتگو با اسکای اسپورتز در پاسخ به این سوال که آیا مشتاق بازگشت به مربی‌گری است گفت:" بله مشتاقم ولی منتظر می‌مانم تا باشگاه مناسب و پروژه مناسب پیدا شود".

 

آقای خاص در ادامه گفت:" تا وقتی منتظر هستم هم مشغول انجام کارهایی هستم که به آنها علاقه دارم. من ترجیح می‌دهم مشغول به کار باشم ولی من ورزش‌های دیگر را هم دوست دارم و این روزها فرصت عالی‌ای دارم تا از چیزهای دیگری به غیر از فوتبال لذت ببرم".

 

مورینیو دیروز در حالی به تصویر کشیده شد که در پیست اتوموبیلرانی سیلوراستون حضور داشت تا شاهد مراحل مقدماتی رقابتهای گراندپری بریتانیا باشد که امروز یکشنبه برگزار خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied