شمانیوز
شما نیوز

گریزمان بارسلونا را متحول می کند

سرمربی سابق آنتوان گریزمان در رئال سوسیداد، با حمایت از انتقال او به بارسا می‌گوید گریزمان در نوکمپ خواهد درخشید.

گریزمان بارسلونا را متحول می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، مارتین لاسارته، سرمربی سابق آنتوان گریزمان در رئال سوسیداد، انتقال ستاره فرانسوی به بارسلونا را تصمیمی عالی خوانده و می‌گوید او مثل یک انگشتر زیبا کاملاً اندازه انگشت بارسلونا است و به همین علت، به راحتی در این تیم جا افتاده و در نوکمپ خواهد درخشید.

 

انتقال گریزمان به بارسلونا که مدتها با فراز و نشیبهای بسیار همراه بود روز جمعه سرانجام قطعی شد تا این ستاره فرانسوی با پرداخت 120 میلیون یورو از سوی بارسا به باشگاه سابقش اتلتیکو، راهی نوکمپ شود.

 

گریزمان در حالی برای تقویت هر چه بیشتر خط حمله بارسا به این تیم ملحق شده که در رسانه‌های ورزشی از احتمال بالای پیوستن نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به خط حمله بلوگرانا هم صحبت می‌شود.

 

هنوز مشخص نیست گریزمان در برنامه‌های تاکتیکی ارنستو والورده، سرمربی بارسا چه نقشی خواهد داشت ولی سرمربی سابق او در رئال سوسیداد، مارتین لاسارته می‌گوید گریزمان به راحتی در بارسا جا خواهد افتاد.

 

 

لاسارته در این باره گفت:" گریزمان پارسال می‌خواست به بارسا منتقل شود که این اتفاق نیفتاد. با اینکه هواداران بارسا از دست او عصبانی شده بودند ولی من معتقدم تصمیمش به ماندن در اتلتیکو درست بود. حالا که بارسا پارسال نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت موفق باشد، گریزمان می‌تواند با کمک به درخشش آبی اناری‌ها در فصل جاری خود را به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم تثبیت کند".

 

سرمربی سابق گریزمان در ادامه گفت:" گریزمان مثل انگشتری زیبا که کاملا اندازه انگشت بارسلونا است در این تیم جا خواهد افتاد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied