شمانیوز
شما نیوز

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد + عکس

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا یک مهاجم لیبریایی را به خدمت بگیرند.

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : تیم‌های لیگ برتری برای حضور پرقدرت در فصل جدید فوتبال ایران در صدد جذب بازیکنان مورد نظرشان در فصل نقل و انتقالات هستند. استقلال، تراکتور، سپاهان و ... بازیکنان جدیدی را جذب کردند و درصدد هستند فوتبالیست‌های بیشتری را به خدمت بگیرند، اما پرسپولیس که تا چندی پیش، درصدد انتخاب مربی جدید بود، تاکنون فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری را با قراردادی ۳ و ۲ ساله جذب کردند و موفق به توافق رسمی با بازیکن دیگری نشده اند.

البته سرخپوشان با خروج ماریو بودیمیر و احتمالا مهدی شریفی، درصدد جذب مهاجم خارجی هستند تا برای لیگ نوزدهم آماده شوند.

علی علیپور که صحبت‌های زیادی مبنی بر خروجش از پرسپولیس شنیده می‌شد، پس از مذاکرات فشرده در این تیم ماندنی شد، با این حال کالدرون قصد دارد یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و شنیده می‌شود به جز مهاجم کامرونی، ویلیام جبور مالیایی گزینه پرسپولیسی‌ها است.

این بازیکن متولد ۱۹۹۱ است و در تیم‌های زیادی بازی کرده و سابقه حضور در عربستان را هم دارد. بهترین آمار او مربوط به دوران حضورش در تالیا سوریه است که در ۱۵ بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده بود. ویلیام در پست مهاجم هدف بازی می‌کند و قد او ۱۸۳ سانتی متر است.

آخرین تیم این بازیکن، کازابالانکا مراکش بود و عملکرد ضعیفی در این تیم نداشت. جبور در تیم ملی کشورش هم گلزنی کرده و در برخی باشگاه‌ها نیز کاپیتان بوده است.

قرار است اگر این بازیکن با سرخپوشان به توافق رسید، به ترکیه برود و در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر در خط حمله، علی علیپور، محمد امین اسدی، مهدی شریفی، سعید کریمی و ... در اختیار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied