شمانیوز
شما نیوز

اظهار نظر عجیب کنعانی زادگان در مورد پرسپولیس

یکی از اتفاقات جنجالی برای پرسپولیس در هفته گذشته، حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در باشگاه و امضای قرارداد قطعی این بازیکن برای دو فصل آینده بود.

اظهار نظر عجیب کنعانی زادگان در مورد پرسپولیس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، در مورد کنعانی‌زادگان مسائل زیادی مطرح است. او روزی، بازیکن پرسپولیس بود ولی پس از مدتی حضور در جمع سرخپوشان، این تیم را رها کرد و به سربازی رفت تا برای باشگاه ملوان بندر انزلی توپ بزند. 

این بازیکن در بازگشت به جای اینکه به پرسپولیس بیاید راهی استقلال شد آن‌هم در حالی که قرارداد داشت و پرسپولیسی‌ها می‌خواستند طبق قرارداد، کنعانی‌زادگان را در تیم خود ببینند ولی او با استفاده از یک‌سری بند و ماده در سازمان لیگ، قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و به استقلال رفت. حضور کنعانی‌زادگان در استقلال، اما هیچ عایدی نداشت و او خیلی زود به علت مصدومیت از ناحیه زانو، تمام فصل را از دست داد. 
حالا کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگشته و امیدوار است فصل رؤیایی را سپری کند. او در این رابطه به خبرنگار ما گفت: «ماه‌ها منتظر این فرصت بودم. دوست داشتم یک بار دیگر به تیم رؤیاهایم یعنی پرسپولیس برگردم. کاری به قضاوت‌ها ندارم من فقط آمده‌ام تا همه اتفاقاتی که در گذشته رقم خورده را جبران کنم. باید در این فصل خاطرات خوبی از بازی‌هایم برای هواداران بسازم.» 

این مدافع میانی اضافه کرد: «من هم مثل هر فرد دیگری، اشتباهاتی در زندگی حرفه‌ای خودم داشتم، اما در فصل قبل آن‌قدر خوب بازی کردم تا بتوانم شانس بازگشت به تیم محبوبم را برای خود زنده کنم. در ماشین‌سازی تبریز تلاش کردم تا بازیکنی کم‌اشتباه باشم. آمار و ارقامی که از من در این تیم بر جای مانده گویای همه چیز است. فکر می‌کنم به همین خاطر بود که به تیم ملی دعوت شدم و در جام ملت‌های آسیا برای کشورمان بازی کردم. حالا هم نوبت به پرسپولیس رسید تا فرصت بازی برایش را داشته باشم.» 

این مدافع میانی در مورد اهدافش در جمع سرخپوشان اضافه کرد: «پرسپولیس پشت سر هم قهرمان لیگ شده و بازیکنان بسیار خوبی دارد. گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم در تمرینات حضور دارد و فکر می‌کنم ما کنار یکدیگر بتوانیم به موفقیت‌های گذشته ادامه دهیم. من هم دقیقاً برای همین اینجا هستم تا بخشی از موفقیت‌های آینده باشم. به پرسپولیس آمدم تا یکی از نفرات جدید باشگاه محبوبم در فصل آینده باشم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای من رقم بخورد و مورد حمایت هواداران پرسپولیس قرار بگیرم. قطعاً اگر حمایتی از من صورت بگیرد، نتیجه مثبت آن را در طول فصل خواهید دید.» 

از کنعانی‌زادگان در مورد آینده اش پرسیدیم که گفت: «من بازیکنی هستم که علاقه زیادی به پیشرفت دارم. نمی‌خواهم در یک سطح باقی بمانم. برای حضور طولانی مدت در پرسپولیس و تیم ملی به تهران آمدم و مطمئن باشید کاری می‌کنم که هواداران روسفید شوند و مدیران باشگاه از خرید و جذب من پشیمان نشوند. ما بازی‌های سختی در فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم و از سوی دیگر می‌خواهیم دوباره قهرمان جام‌حذفی شویم. من هم مثل سایر پرسپولیسی‌ها، همه این جام‌ها را می‌خواهم. در این شرایط همه بازیکنان می‌خواهند یک فصل رؤیایی را رقم بزنند. امیدوارم با هم بتوانیم به خواسته مشترک‌مان برسیم، چون می‌دانم انگیزه همه یکسان است.» 

کنعانی‌زادگان در نهایت حرف‌هایش را این‌طور به پایان رساند: «وقتی به تمرینات پرسپولیس رفتم با یک تیم پرستاره و باانگیزه مواجه شدم. ما راهی ترکیه شدیم و امیدواریم روند آماده‌سازی خوبی را سپری کنیم. تمرینات سنگین بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم و بعد از این مدت دوباره به تهران برگردیم تا آماده شروع فصل جدید شویم. فصل بسیار خوبی در انتظار همه ما خواهد بود. من که خیلی امیدوارم قهرمانی سه فصل گذشته را در لیگ نوزدهم نیز تکرار کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied