شمانیوز
شما نیوز

بارسلونا فصل را کهکشانی شروع کرد

تعداد زیادی از بازیکنان بارسلونا در اولین جلسه تمرینات این تیم در فصل جدید حاضر شدند.

بارسلونا فصل را کهکشانی شروع کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، همانند دیگر تیم های بزرگ اروپا، تمرینات بارسلونا نیز آغاز شد و در اولین روز ارنستو والورده تصمیم به گرفتن تست پزشکی از بازیکنانی که در اردو حاضر شده بودند داشت.

 

مارک آندره تراشتگن، نلسون سمدو، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، ژان تودیبو، عثمان دمبله، رافینیا، مالکوم، کلمنت لانگله، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، کارلس آلنا و ساموئل اومتیتی، 15 بازیکنی بودند که در اولین تمرین بارسا حضور داشتند. البته تست پزشکی نتو، فرانکی دی یونگ و آنتوان گریزمان با توجه به انتقال آنها به بارسا در همین تابستان اخیرا انجام شده بود و دیگر لازم به تکرار آن نبود.

 

برخی ستاره های بارسلونا مثل لیونل مسی، لوییس سوارز، آرتور ملو و فیلیپ کوتینیو در رقابت های کوپا آمه ریکا برای تیم های ملی خود به میدان رفته بودند و تعطیلات آنها دیرتر از دیگر بازیکنان آغاز شده بود. به همین دلیل ارنستو والورده به ستاره های منطقه آمریکای جنوبی خود استراحت بیشتری داده و آنها طی چند روز آینده به تمرینات بارسلونا اضافه خواهند شد. ویسل کوبه و چلسی، اولین حریف های تمرینی بارسا در تور پیش فصل تابستانی خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied