شمانیوز
شما نیوز

ایکاردی به یوونتوس می رود

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

ایکاردی به یوونتوس می رود

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، جدایی ایکاردی از اینتر قطعی شده اما هنوز تیمی به طور جدی برای خرید وی وارد مذاکره نشده و تیم بعدی او نامشخص است. شبکه رای مدعی شد یوونتوس حاضر است برای خرید مائورو ایکاردی مبلغ 20 میلیون یورو به اضافه مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی خود را راهی سن  سیرو کند.

 

قرارداد مویس کین در سال 2020 به اتمام می رسد و با توجه به اینکه هنوز تمدید قرارداد این بازیکن آینده دار انجام نشده، ممکن است یوونتوس حاضر به فروش وی به اینتر در ازای خرید ایکاردی باشد.

 

 

 

با وجود اینکه تیم هایی اتلتیکو مادرید، ناپولی و رم هم علاقمند به خرید ایکاردی هستند، اما خود او ترجیح می دهد راهی یوونتوس شود و هفته گذشته ملاقاتی بین واندا نارا و فابیو پاراتیچی مدیر باشگاه یوونتوس برای مذاکره در این خصوص صورت گرفته است.

 

اگرچه ایکاردی تا حدود یک سال قبل چیزی حدود 120 میلیون یورو در بازار ارزش داشت، اما حالا و بعد از حواشی چند ماه اخیر قیمت او به نصف رسیده و یوونتوس نیز نمی خواهد مبلغ زیادی برای انتقال او خرج کند. هدف اول اینتر معاوضه بین مائورو ایکاردی و پائولو دیبالاست اما نه باشگاه یوونتوس و نه دیبالا تمایلی به انجام این معامله ندارند و به همین دلیل اینتر شانسی برای خرید شماره 10 بیانکونری در تابستان امسال نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied