شمانیوز
شما نیوز

تقابل جذاب فرهاد مجیدی و ویلموتس + جزئیات

تیم ملی و تیم امید امروز در یک مسابقه دوستانه در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

تقابل جذاب فرهاد مجیدی و ویلموتس + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، ویلموتس برای این بازی برخی از بازیکنان خوب تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی را به اردو فراخوانده تا شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان داخلی پیدا کند و فرهاد هم که به تازگی مربی تیم امید شده در این بازی شاگردانش را بیشتر خواهد شناخت. 

با چنین بازی‌هایی راه صعود به المپیک روشن می‌شود، به خصوص که قرار است تیم امید در ادامه با تیم‌های خوبی، چون کرواسی و رومانی هم بازی کند. این بازی یک دیدار برد، برد است. از همه مهمتر ویلموتس بازیکنان تیم امید را بیشتر خواهد شناخت و در آینده کار آسان‌تری برای جوان‌سازی تیم ملی پیش رو خواهد داشت. واقعیت این است خیلی از بازیکنان فعلی تیم ملی پا به سن گذاشته هستند و در جام جهانی بعدی همراه تیم ملی نخواهند بود و باید جای خود را به جوان‌تر‌ها بدهند، جوان‌هایی که هم‌اکنون عضو تیم امید هستند، اما بعد از بازی‌های ۲۰۲۰ بزرگسال می‌شوند. 
تعامل مارک ویلموتس و فرهاد مجیدی به سود تیم امید است. ارتباطی که در گذشته خیلی پررنگ نبود و حتی چالش‌هایی هم به همراه داشت. برخی از بازیکنان فعلی تیم بزرگسال می‌توانند در تیم امید بازی کنند، مثل اللهیار صیادمنش و محمد محبی. امید‌ها هم در آینده سر از تیم مارک ویلموتس در خواهند آورد و این بازی و این دیدار‌ها نیاز است و باید تکرار شود. 

بازی در آزادی با حضور تماشاگران می‌تواند جلوه‌های این دیدار دوستانه را بیشتر کند که امیدواریم البته منجر به جو احساسی از سوی دو تیم و بازی خشن نشود. به هر صورت بازی به نوعی بازی انتخابی است. مارک ویلموتس نفراتش را بیشتر برای شناخت دعوت کرده و فرهاد هم در حال انتخاب تیمش برای بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیاست. 
نه مارک ویلموتس به تنهایی می‌تواند تیم ملی را به موفقیت‌های بزرگ برساند و نه فرهاد می‌تواند به همراه تیم المپیک به تنهایی به بازی‌های ژاپن صعود کند. این دو جدا از همکاری با یکدیگر نیاز به همکاری با مربیان تیم‌های باشگاهی دارند و هر چه این همکاری و تعامل در سایه رقابت بیشتر شود فوتبال ملی و باشگاهی سود می‌برد و این راه خوبی است که مارک ویلموتس در پیش گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied