شمانیوز
شما نیوز

افشاگری یک استقلالی در مورد مقصر اصلی جدایی پاتوسی و تیام

استقلال تهران سرانجام پاتوسی را از دست داد و در باشگاه استقلال هم کسی نیست که درست و حسابی در این زمینه جواب دهد.

افشاگری یک استقلالی در مورد مقصر اصلی جدایی پاتوسی و تیام
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مدیران استقلال قرار بوده پاتوسی را حفظ کنند. هیئت مدیره هم درباره این بازیکن به جمع‌بندی رسید که او را حفظ کند. هیئت مدیره تأکیدش این بود که پاتوسی بماند ولی در نهایت او از بنی‌یاس سردرآورد. حالا استقلالی‌ها به شدت پیگیر این موضوع هستند، به ویژه در هیئت مدیره.
 
وقتی از اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه در این باره سؤال کردیم جواب مهمی داد: «از داخل ضربه زدند تا پاتوسی برود و در استقلال نماند.» کسی نمی‌داند منظور او آیا افراد داخلی در استقلال هستند یا افرادی خارج از باشگاه ولی داخل ایران. باشگاه بخشی از پول درخواستی این بازیکن را هم کنار گذاشته بود. ظاهراً پاتوسی حاضر بوده مبلغ کمتری بگیرد و در تمرینات هم حاضر شود.
 
به همین خاطر برای هیئت مدیره ابهام شده که چرا با وجود این شرایط، نتوانستند او را حفظ کنند. البته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه خود گفت برای تمدید قرارداد این بازیکن پول داشتند ولی مجبور شدند پول را برای پروپییچ نگه دارند.
 
در همین راستا با یکی از مسئولان باشگاه استقلال هم درباره پاتوسی و جنجال جدایی‌اش صحبت کردیم، او هم در این باره گفت: «تا زمانی که نفهمم چه اتفاقی افتاد و چرا پاتوسی از استقلال رفت، صحبت نخواهم کرد. باید تکلیف این موضوع مشخص شود.» 

کاملاً پیداست استقلالی‌ها به تحرکات فردی مشکوک شده‌اند، حالا این فرد کیست بماند. شنیدیم بعضی‌ها در باشگاه به ماجرای جدایی تیام و حالا پاتوسی نگاه خاصی دارند. یک فرد آگاه در این باره به خبرنگار ما گفت: «شما ببینید چه اتفاقی افتاد تیام و پاتوسی رفتند؟ این دو بازیکن در کشور خودشان یا در اروپا خواهان نداشتند ولی به استقلال آمدند، خودشان را نشان دادند و بعد سر از کشور‌های عربی درآوردند.
 
انگار استقلال شبیه یک ویترین است که خودشان را نشان دهند و سر از تیم‌های دیگر دربیاروند. آیا می‌توان گفت بعضی‌ها برای این مسئله برنامه‌ریزی کرده‌اند؟!»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied