شمانیوز
شما نیوز

خبر بد برای پرسپولیس

کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اردوی این تیم در ترکیه را ترک کرد، روز شنبه با جواب قطعی در خصوص شرایط بدنی‌اش مواجه خواهد شد.

خبر بد برای پرسپولیس

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، حسین ماهینی که در دوران حضور برانکو ایوانکوویچ یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شد و خصوصا در دوران محرومیت نقل و انتقالاتی با حضور در چند پست، خلا تیم را برطرف کرد، این روزها با مصدومیت دوباره مواجه شده تا شرایط نگران کننده‌ای را پشت سر بگذارد.


ماهینی که علیرغم تمام فشارها و انتقادات در پست دفاعی راست، دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی برای پرسپولیس به میدان رفته بود و توانسته بود این تیم را در دوران محرومیت و کمبود بازیکن، یاری کند، فصل گذشته با توجه به این فشارها با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.


در ادامه اما او با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و تمرینات اختصاصی شرایط بازگشت را به دست آورد اما در تمرینات آماده سازی پیش فصل و در دیدار تدارکاتی مقابل نیروی زمینی دچار مصدومیت دوباره شد. کاپیتان دوم پرسپولیس علیرغم این مساله تیم را در سفر به ترکیه همراهی کرد اما وخامت این مصدومیت و درد ناشی از آن باعث شد تا به تهران بازگردد و تحت مداوا و بررسی کادرپزشکی قرار گیرد.


قرار است بعد از بررسی لازم از سوی دکتر کیهانی که پیش از این عمل جراحی این بازیکن را برعهده داشته، روز شنبه نظر قطعی در خصوص وضعیت او اعلام شود و البته کادرفنی و بازیکنان این تیم امیدوارند تا او بدون مشکل بتواند بار دیگر در اردوگاه تیم حاضر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied