شمانیوز
شما نیوز

جزئیات شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس

احمدرضا احمدوند، بازیکن رده سنی زیر ۲۱ سال باشگاه استقلال و عضو تیم ملی امید کشورمان عصر امروز (یک شنبه) با امضاء قراردادی سه ساله به رقیب آبی‌ها یعنی پرسپولیس پیوست.

جزئیات شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران:  احمدرضا احمدوند، بازیکن رده سنی زیر ۲۱ سال باشگاه استقلال و عضو تیم ملی امید کشورمان عصر امروز (یک شنبه) با امضاء قراردادی سه ساله به رقیب آبی‌ها یعنی پرسپولیس پیوست.

 

10232153_950

 

با این وجود عقد قرارداد احمدوند با قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر با ابهام‌هایی همراه است. شنیده می‌شود این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم قراردادی ۵ ساله با استقلال بسته است و در این قرارداد شرط فسخ برای احمدوند وجود نداشته است.

از طرفی نزدیکان احمدوند اعتقاد دارند او به این دلیل که در کمتر از ۱۰ درصد بازی‌های فصل پیش استقلال هم بازی نکرده و مبلغ دریافتی اش از باشگاه زیر ۵۰ درصد بوده است طبق قوانین حق فسخ داشته است.

بر اساس شنیده ها قرار است مدیران باشگاه استقلال بند‌های قرارداد احمدوند را بررسی کنند و در صورتی که به این نتیجه برسند او حق فسخ نداشته است از پرسپولیس به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

به همین دلیل احتمال اینکه استقلال و پرسپولیس در روز‌های آتی برای قرارداد هافبک ۲۰ ساله وارد دعوای قانونی شوند وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied