شمانیوز
شما نیوز

بمب های ملی پوش نقل و انتقالات کجا منفجر می شوند ؟

هنوز تیم باشگاهی فصل بعد 9 ملی‌پوش از آخرین لیست ویلموتس مشخص نشده است.

بمب های ملی پوش نقل و انتقالات کجا منفجر می شوند ؟
به گزارش شمانیوز به نقل از نود، با وجود اینکه زمان زیادی تا شروع فصل جدید لیگ‌های مختلف فوتبال باقی نمانده، ولی هنوز تکلیف چند بازیکن تیم ملی مشخص نشده است. مدیربرنامه‌های طارمی روز قبل در گفت‌وگو با سایت نود، حضور این بازیکن در پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت طارمی در اروپا فوتبالش را ادامه می‌دهد، تکلیف تیم فصل بعد عزت‌اللهی مشخص نیست، دژاگه در تمرینات تراکتور حاضر نشده، منتظری سر دوراهی قرار دارد.

 

بازیکنانی که در آخرین لیست ویلموتس حضور داشتند و هنوز تیم فصل بعدشان مشخص نشده به شرح زیر است.

2 دروازه‌بان

علیرضا بیرانوند هر چند که در تمرینات پرسپولیس حضور دارد ولی ساز جدایی را کوک کرده و در حال بررسی پیشنهادهای خارجی‌اش است.  با توجه به وجود بند فسخ، شاید یک پیشنهاد چشم‌گیر باعث جدایی این بازیکن شود. امیر عابدزاده که در تمام مسابقات نیم‌فصل دومِ ماریتیمو نیمکت‌نشین بود هم هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده ولی بعید است که در پرتغال بماند. 

 

4 مدافع

میلاد محمدی با انتشار پستی در اینستاگرام با باشگاه اخمت گروزنی خداحافظی کرد. چند رسانه مدعی شدند سلتیک باشگاه بعدی دفاع چپ تیم ملی است. روزبه چشمی هم در تمرینات استقلال آفتابی نشده و با وجود اینکه شنیده شده بود قرار است به الاهلی قطر برود، ولی هنوز تیم جدید چشمی اعلام نشده است. هنوز تکلیف ادامه همکاری صادق محرمی با دیناموزاگرب هم قطعی نشده است. پژمان منتظری هم بعد جدایی از استقلال، در دوراهی خداحافظی از فوتبال یا حضور در لیگ قطر قرار دارد.

 

2 هافبک

سعید عزت‌اللهی بعد از شروع خوب در ریدینگ، با یک مصدومیت از ترکیب این تیم دور شد. حالا مشخص نیست برای فصل آینده هم عزت‌اللهی در انگلیس می‌ماند یا به روسیه برمی‌گردد.
با وجود اینکه تمرینات تراکتور تحت نظر مصطفی دنیزلی استارت خورده، ولی در تبریز خبری از دژاگه نیست. شنیده شده اشکان دژاگه احتمالا به لیگ قطر برمی‌گردد.

 

1 مهاجم

مهدی طارمی تنها مهاجم تیم ملی است که هنوز تکلیف‌اش مشخص نشده. روز قبل مدیربرنامه‌های او در گفت‌وگو با سایت نود اعلام کرد که پرسپولیس هیچ شانسی برای جذب طارمی ندارد و مهدی با خداحافظی از الغرافه، در آستانه پیوستن به تیمی در لیگ پرتغال قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied