شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از تراکتور ترسناک و مدعی + عکس

با خرید یک دفاع چپ، حاج‌صفی به خط هافبک تراکتور اضافه می‌شود تا مثلث شجاعی، ایمانی، حاج‌صفی در میانه زمین تراکتور شکل بگیرد.

رونمایی از تراکتور ترسناک و مدعی + عکس
​به گزاش شمانیوز به نقل از  نود، نیمکت تراکتور در ابتدای این فصل هم تغییر کرد و مصطفی دنیزلی هدایت این تیم را به عهده گرفت. علاوه بر تغییر مربی، در فهرست بازیکنان تراکتور هم چند ستاره بزرگ رفتند و این تیم تغییرات داشت. استوکس با هواداران تراکتور خداحافظی کرد، خدمت سه سرباز ذوب‌آهن به اتمام رسید و به اصفهان برگشتند، در تبریز خبری از اشکان دژاگه نیست، فروزان همچنان مورد خشم مدیران این تیم قرار دارد و طیبی و نقی‌زاده هم از تراکتور رفتند.

 

مدیران تراکتور هم در این مدت بیکار نبودند و اقدام به جذب بازیکن کردند. رشید مظاهری برای تقویت خط دروازه این تیم جذب شد. خانزاده جانشین طیبی شد و میثم تیموری را هم از استقلال خریدند تا احسان حاج‌صفی به خط هافبک تراکتور اضافه شود. شجاعی و ایمانی هم دو راس دیگر مثلث میانی تراکتور را تشکیل می‌دهند. مسیح زاهدی از ماشین‌سازی به تراکتور رفت تا جای خالی اسماعیلی‌فر را پر کند. با جدایی استوکس و دژاگه هم خط حمله تیم دنیزلی ستاره کمتری دارد. البته مصطفی دنیزلی برای تقویت خط آتش تیمش، رضا شکاری را از چنگ پرسپولیس درآورد.

 

ترکیب احتمالی تراکتور در فصل جدید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied