شمانیوز
شما نیوز

ستاره سپاهان از علاقه برانکو به رفتنش به پرسپولیس خودش پرده برداشت

بازیکن جدید سپاهان گفت: قبل از لیگ هجدهم صحبت از این بود که مرا به پرسپولیس بدهند و منشا را بگیرند که این امر محقق نشد و من در ذوب‌آهن ماندم.

ستاره سپاهان از علاقه برانکو به رفتنش به پرسپولیس خودش پرده برداشت
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی : سیدمحمد‌رضا حسینی به عنوان بهترین بازیکن تیم ذوب‌آهن در لیگ هجدهم به تیم سپاهان پیوست تا لیگ نوزدهم با پیراهن زرد‌های اصفهان به میدان بیاید. 
 

*چرا از ذوب‌آهن جدا شدی، بعد از جدایی‌ات ذوب‌آهن به لحاظ بازیکن ضربه نمی‌خورد؟
قراردادم با ذوب‌آهن تمام شد و من هم به عنوان بازیکنی حرفه‌ای به تیم سپاهان پیوستم. از حضور در تیم ذوب‌آهن هم خاطرات خوب زیادی دارم و روز‌های موفقی در این تیم داشتم. بعد از جدایی‌ام هم حتماً ذوب‌آهن با پلن‌ها و برنامه‌هایی که دارد موفق خواهد شد. من برای این تیم به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتایج را دارم. 

*اردوی‌تان در تهران تمام شد؟
بله، الان که با شما حرف می‌زنم در حال برگشتن از اردوی تهران هستیم. در این اردو تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و قبل از آن هم در اردوی کردان تمرینات خوبی داشتیم و به بهترین شکل ممکن از اردو‌ها بهترین بهره را بردیم. 

*با بازیکنان تیم جدید و جو این تیم آشنا شده‌ای؟
بله، بازیکنان بسیار خوبی در سپاهان حضور دارند که من با خیلی از این بازیکنان نظیر محمد ایرانپوریان و مسلمان از گذشته آشنایی داشتم. آشنایی‌ام با جو و شرایط تیم خیلی طول نکشید و زود اخت شدم. خوشبختانه جو تیم‌مان هم خوب و صمیمی است و رفاقت خوبی بین بازیکنان وجود دارد. 

*شنیدی برانکو تو را برای پرسپولیس می‌خواست؟
برانکو نه تنها برای لیگ نوزدهم بلکه برای لیگ هجدهم هم مرا می‌خواست و حتی قبل از لیگ هجدهم صحبت از این بود که مرا به پرسپولیس بدهند و منشا را بگیرند که این امر محقق نشد و من در ذوب‌آهن ماندم. 
*از استنلی خبری نداری؟
نه، من چیزی در خصوص این مهاجم نشنیدم، اما می‌دانم باشگاه خیلی جدی دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است.
 
*برای قهرمانی شانس سپاهان بیشتر است یا پرسپولیس؟
هر تیمی بنا به نیازی که داشته، بازیکن جذب کرده و از حالا نمی‌توان گفت چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. 

*اما بعد از کسب عنوان نایب‌قهرمانی فصل قبل انتظارات از سپاهان فقط قهرمانی است. 
بله، ما نتایج خوبی گرفتیم و با بازی‌های قبل از شروع فصل نشان دادیم بهترین هستیم. همه بازیکنان‌مان یکدل و هم‌قسم هستند که بهترین نتایج را بگیرند. انتظارات از تیم بالاست و ما اینجا هستیم که با قهرمانی دل مردم اصفهان را شاد کنیم. 

*مدعیان را چه تیم‌هایی می‌دانی؟
به نظرم برای لیگ آتی تیم‌های زیادی مدعی‌اند و حتی تیم‌هایی مانند صنعت نفت آبادان، فولاد و... هم تیم‌های خوبی هستند و هیچ تیمی برای حضور در پایین جدول بسته نشده است. 

*در مورد ویلموتس چه صحبتی داری؟ به نظر می‌رسید در لیست جدید سرمربی حضور داشته باشی، اما دعوت نشدی!
من در چهار، پنج سال اخیر به گواه کارشناسان خیلی خوب بازی کرده‌ام و خودم هم انتظار داشتم که به تیم ملی دعوت شوم، اما با وجود دعوت نشدنم باز هم امیدوارم که با ارائه بهترین نمایش‌ها و ادامه روند موفقم در لیست بعدی ویلموتس باشم. مربی جدید تیم ملی با دعوت از بازیکنان لیگ امیدواری خوبی به بازیکنان لیگ بخشیده و بازیکنان لیگ حتماً با تلاش بیشتری برای حضور در تیم ملی تلاش خواهند کرد. 

*قرار است شماره ۱۰ سپاهان را بر تن کنی که معمولاً برای فوق ستاره‌هاست!
من بازیکن معمولی هستم و اصلاً سوپراستار تیم نیستم. بازیکن قبلی سپاهان که این شماره در اختیارش بود از این تیم جدا شده و من این شماره را برتن کردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied