شمانیوز
شما نیوز

استقلال برای بستن قرارداد تعلل کرد

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان گفت: مسئولان باشگاه استقلال چند بار برای عقد قرارداد با من ابراز تمایل کردند، اما در نهایت با دست دست کردن مرا مجبور کردند تیم دیگری را انتخاب کنم.

استقلال برای بستن قرارداد تعلل کرد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، کوروش ملکی، دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان که تا چندی قبل یکی از گزینه‌های حضور در استقلال بود نهایتاً با تیم جنوبی به توافق رسید. 

* چطور شد به استقلال نرفتی؟!
مسئولان باشگاه استقلال چند بار برای عقد قرارداد با من ابراز تمایل کردند، اما در نهایت با دست دست کردن مرا مجبور کردند تیم دیگری را انتخاب کنم. 

* از تیم دیگری پیشنهاد نداشتی؟
چند پیشنهاد خوب از چند تیم لیگ برتری داشتم، اما به خاطر تماس چند باره استقلالی‌ها قید آن‌ها را زدم و خودم را آماده کرده بودم که با دیگر دروازه‌بان‌های استقلال رقابت کنم، اما متأسفانه مدیران استقلال معطل کردند. این موضوع موجب شد بسیاری از پیشنهاد‌های خوبم را رد کنم و در انتظار بمانم. نکته جالب این بود که آن‌ها انتظار داشتند من باز هم در انتظار بمانم و...، اما بعد از آن که آقای تارتار با من حرف زدند مجاب شدم به نفت مسجد سلیمان بروم. 

* نفت مسجد سلیمان مانند فصل قبل به مشکل نمی‌خورد؟
سرمربی تیم خوب و پرمهره‌ای بسته. مدیریت باشگاه هم قول همه‌گونه همکاری را داده است و از همین‌رو من به شرایط تیم‌مان در فصل آینده خیلی امیدوارم و معتقدم برخلاف لیگ هجدهم فصل متفاوتی خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied