شمانیوز
شما نیوز

یوونتوس یک چالش جدید است

آرون رمزی، ستاره جدید و ولزی یوونتوس در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در تورین شرکت کرد.

یوونتوس یک چالش جدید است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: قرارداد آرون رمزی با آرسنال به پایان رسیده بود و از چند ماه قبل یوونتوس با این هافبک تکنیکی برای فصل جدید به توافق دست یافته بود. آرون رمزی حضور در یوونتوس را یک چالش جدید دانسته و ابراز امیدوار کرد همه چیز در تورین برای او به خوبی پیش برود.

آرون رمزی گفت: "مصدومیت کوچکی داشتم اما در حال حاضر آمادگی بیشتری دارم. ما در چند روز آینده تصمیم خواهیم گرفت اما هنوز در مورد اینکه آیا من کنار تیم برای تور پیش از فصل سفر می کنم هیچ چیز قطعی نشده است. من می دانم که بازی کردن برای یوونتوس چقدر دشوار خواهد بود اما من خودم را برای این موضوع آماده کرده ام و منتظر چالش های جدید هستم.

وقتی شنیدم یوونتوس به من علاقمند است، خیلی سریع به این فکر کردم که این یک فرصت فوق العاده و یک رویا است. در عین حال انتقال به یووه برای من یک چالش است و می تواند یک تجربه متفاوت و یک شیوه زندگی جدید باشد.

امیدوارم همه چیز در تورین به خوبی پیش برود، من می دانم که این انتقال می تواند برایم چالش برانگیز باشد اما من آماده ام تا این چالش را شروع کنم. من مائوریتسیو ساری را از زمان حضور در لیگ برتر می‌شناسم و می دانم که او دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی بازی کند، ساری فلسفه خود را دارد و مطمئن هستم که همه بازیکنان یووه خیلی زود با آن سازگار خواهند شد.

شماره 8 یوونتوس؟ من می دانم که کلودیو مارکیسیو یک بازیکن فوق العاده بود که در اینجا رشد کرده و دوران حرفه ای بسیار خوبی داشته است. من چند بار با او صحبت کردم و اگر بتوانم آنچه را که برای یوونتوس انجام دادم تکرار کنم به خودم افتخار خواهم کرد.

میراث دار جان چارلز، اسطوره ولزی یوونتوس؟ من با خانواده جان چارلز ارتباطی ندارم اما می دانم او یک اسطوره تمام عیار نه تنها برای یوونتوس، بلکه برای فوتبال ولز بوده و من امیدوارم بتوانم راه او را ادامه دهم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied