شمانیوز
شما نیوز

جدال مهاجم پرسپولیس و مدافع سپاهان!

در بازی امروز تیم‌های ملی و امید ایران جدال بازیکنانی که در رقابت های لیگ برتر فصل آینده در تیم های رقیب مقابل هم قرار می گیرند جالب توجه است.

جدال مهاجم پرسپولیس و مدافع سپاهان!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: امروز و در ترکیب تیم ملی ایران تغییراتی به وجود آمده بود و این باعث شد تا برخی بازیکنان آماده ای که در این سال ها کمتر فرصت بازی پیدا کردند در ترکیب تیم ملی به میدان بیایند. سعید آقایی با وجود آنکه در سال های اخیر جزو یکی از آماده ترین مدافعان فوتبال ایران بوده اما با وجود اینکه در لیست کی روش حضور داشت بسیار کم فرصت بازی را پیدا کرد چرا که تیم ملی در سمت چپ با حضور حاج صفی و میلاد محمدی شرایط خوبی داشت.

امروز آقایی در ترکیب تیم ایران به میدان رفت و در بیشتر دقایق با مهاجم جوانی درگیر بود که قرار است در لیگ امسال یکی از استعدادهای پرسپولیس باشد. امیر روستایی که روز گذشته به پرسپولیس پیوست در خط حمله بازی می کند و این شانس را دارد که کالدرون را به بازی کردن مجاب کند.

یکی از اتفاق های جالبی که در بازی امروز رقم خورد جدال آقایی و روستایی بود که احتمالش هست در لیگ برتر و در ال کلاسیکوی ایران تکرار شود. پرسپولیس و سپاهان در سال های اخیر از مهمترین رقبای فوتبال ایران بوده اند، سال قبل پرسپولیس هر دو جام را گرفت در حالی که سپاهان دوم شد و امسال این رقابت می تواند شکل جدی تر و هیجان انگیز تری بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied