شمانیوز
شما نیوز

ستاره رئال‌مادرید در یک‌قدمی تیم رقیب

به نظر می رسد اتلتیکومادرید از شانس بیشتری برای خرید خامس رودریگز کلمبیایی برخوردار است.

ستاره رئال‌مادرید در یک‌قدمی تیم رقیب

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه : گرچه به نظر می رسید انتقال خامس به ناپولی نهایی شده باشد و حتی خود این بازیکن نیز به حضور در سری آ ابراز علاقه کرده بود، اما تعلل باشگاه ایتالیایی باعث شده حالا اتلتیکومادرید در آستانه خرید این بازیکن قرار گیرد.

ناپولی علاقه ای به خرید دائمی خامس ندارد و می خواهد وی را با یک انتقال قرضی و بند خرید به خدمت گیرد اما رئال مادرید با توجه به خریدهای نجومی در تابستان امسال ترجیح می دهد ستاره کلمبیایی خود را به طور دائم به فروش برساند.

خبرگزاری ABC مدعی شد اتلتیکومادرید پیشنهادی 50 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون پاداش به خامس ارائه داده و شانس بسیار زیادی برای خرید این هافبک 27 ساله دارد. البته باشگاه رئال مادرید ترجیح می دهد خامس راهی لایگا شده و به تیم رقیب همشهری ملحق نشود اما پیشنهاد نقدی اتلتیکومادرید ممکن است در نهایت فلورنتینو پرز را مجاب به فروش خامس به اتلتیکومادرید کند.

پیش از این و در تابستان امسال، مارکوس یورنته، هافبک جوان رئال مادرید نیز به تیم همشهری ملحق شده بود و اگر انتقال خامس نیز به اتلتیکومادرید نهایی شود، اتفاقی منحصر به فرد بین این دو رقیب دیرینه در لالیگا رخ داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied