شمانیوز
شما نیوز

تراکتور این فصل قهرمان می شود + جزئیات

اکبر ایمانی هافبک آذری‌زبان تراکتور اعتقاد دارد با توجه به روند تمرینی، سرخپوشان می‌توانند برای تبریز یک قهرمانی در لیگ برتر هدیه بیاورند.

تراکتور این فصل قهرمان می شود + جزئیات
به گزارش  شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، اکبر ایمانی در فصل قبل، آمار خوبی از خود بر جای گذاشت، در مورد وضعیت تیم در اردوی ترکیه گفت: «اردوی ما در منطقه‌ای بسیار خوب و خوش آب و هوا برگزار می‌شود. همه ما از امکانات این کمپ رضایت داریم و فکر می‌کنم مصطفی دنیزلی هم راضی باشد. اینجا آمدیم تا تلاش زیادی کنیم و خودمان را نشان بدهیم تا در طول فصل با آمادگی زیادی بازی‌ها را دنبال کنیم.» 

ایمانی اضافه کرد: «در حال حاضر امکانات فوق العاده‌ای داریم و تمرینات سختی را سپری می‌کنیم. با این روند و البته تاکتیک‌های جالبی که مصطفی دنیزلی دارد، بدون شک می‌توانیم در فصل جدید به سمت قهرمانی برویم. می‌توانم این را بگویم که نوبت قهرمانی تراکتور فرارسیده و می‌خواهیم با تیم خوبی که داریم، این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. ما دنبال شاد کردن هواداران هستیم و می‌دانم هیچ چیز به اندازه قهرمانی در لیگ، مردم را خوشحال نمی‌کند.» 
این هافبک که سابقه بازی ملی را نیز در کارنامه دارد، افزود: «همین حالا هم تیم‌مان پر از ستاره است، اما فکر می‌کنم با چند بازیکن دیگر، تراکتور کامل و پرستاره شود و در فصل آینده بتوانیم دست به کار‌های بزرگی بزنیم. فصل قبل هم باید قهرمان می‌شدیم، اما به خاطر حواشی و مسائلی که به وجود آمد، از خواسته‌مان دور شدیم ولی در لیگ نوزدهم فقط برای قهرمانی، فصل را شروع می‌کنیم.» 

او در نهایت گفت: «دلم برای بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر یادگار امام و شنیدن شعار‌های حمایتی هواداران تنگ شده و دوست دارم بار دیگر در یادگار بازی کنم تا شاهد آن شور و هیجان باشم. هواداران در این فصل باید بیشتر از گذشته به ما انرژی بدهند و تیم خودشان را تشویق کنند. ما آماده شروع لیگ هستیم و طرفداران تراکتور هم باید کاملاً خود را مهیا کنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied