شمانیوز
شما نیوز

چهارمین خروجی پرسپولیس مشخص شد

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات باشگاه پرسپولیس در یک قدمی خروج از جمع پرسپولیسی‌ها قرار دارد.

چهارمین خروجی پرسپولیس مشخص شد
به گزارش شمانیوز هب نقل از نود، لیست بزرگسال پرسپولیسی‌ها با حضور 18 بازیکن پر شده است و این باشگاه برای خرید یک بازیکن برای خط حمله‌ی خود نیاز دارد یک بازیکن را از این لیست کنار بگذارد. 

شنیده می‌شود بوژیدار رادوشویچ گزینه‌ی اول پرسپولیسی‌ها برای کنار گذاشتن از لیست بزرگسال است،با توجه به قرارداد 2 ساله‌ی او با باشگاه و مبلغ 200 هزار دلاری که برای هر فصل باید به او پرداخت شود، توافق با این دروازه‌بان کروات در اولویت باشگاه است. سرخپوشان پایتخت برای اینکه دغدغه‌ای در صورت فسخ قرارداد با رادو نداشته باشند، امیرحسین بیات را در روزهای گذشته به خدمت گرفته‌اند. البته بیات تجربه‌ی رادو را ندارد و مشخص نیست می‌تواند در صورت رفتن رادو از پرسپولیس ذخیره‌ی مطمئنی برای بیرانوند باشد.

امروز بخشی از مطالبات رادو هم پرداخت شد و به نظر می‌رسد که مسوولان باشگاه در پی فسخ قرارداد با این بازیکن هستند. با این حال برخی اطرافیان باشگاه معتقدند این بازیکن ذخیره مطمئنی برای بیرانوند است و با رفتن او تیم دروازه‌بان دوم مطمئن نخواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها اگر نتوانند راهی برای کنار گذاشتن رادوشویچ پیدا کنند، مجبور می‌شوند از بازیکنان دیگر لیست بزرگسال برای خروج از باشگاه استفاده کنند. مهدی شریفی و حسین ماهینی دیگر بازیکنانی هستند که به لیست خروج پرسپولیس نزدیکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied