شمانیوز
شما نیوز

میراسماعیلی:

جوجیتسو و کوراش از فدراسیون جودو جدا نمی‌شوند

رئیس فدراسیون جودو از جدا نشدن رشته‌های جوجیتسو و کروراش از این فدراسیون خبر داد.

جوجیتسو و کوراش از فدراسیون جودو جدا نمی‌شوند

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در خصوص جلسه امروز مجمع سالانه این فدراسیون بیان کرد: مجمع سالانه فدراسیون جودو را باید تا پایان تیرماه برگزار می‌کردیم. امروز روسای هیئت‌های استانی آمدند و این مجمع برگزار شد. مصوباتی داشتیم و گزارش بازرسی با ایراداتی همراه بود که مربوط به سال ۹۷ و فدراسیون سابق می‌شد که حسابرس، ایراداتی را به آن وارد کرده بود و قرار شد با برگزاری یک مجمع دیگر این ۳ بندی که به آن ایراد وارد شده است را برطرف کنیم.

میر اسماعیلی: فعلا جوجیتسو و کوراش از فدراسیون جودو جدا نمی‌شوند

میراسماعیلی درباره جدایی رشته کوراش از فدراسیون جودو تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که از ایران درز پیدا کرده بود، رئیس فدراسیون‌های جهانی کوراش و جوجیتسو نامه‌ای را فرستاد، که جلسه‌ای را با وزیر ورزش انجام دادیم و قرار شد کار‌های اداری این دو رشته زیر نظر فدراسیون جودو باشد. فقط ۵ درصد از بودجه فدراسیون برای این ۲ رشته خواهد بود و فعلا قراری بر جدایی این ۲ انجمن از فدراسیون نخواهد بود.

میراسماعیلی ادامه داد: مصوبات دیگری که به آن‌ها نیاز داشتیم در مجمع بررسی شد. در بحث انجمن‌ها و کمیته‌ها خواستار مستقل شدنشان بودیم تا جودو کاران همه تمرکزشان را روی ورزش جودو قرار دهند. فدراسیون جهانی هم این موارد را اشاره کرده است و اگر جودوکاری در یک رشته دیگر شرکت می‌کرد، محرومیت‌هایی را برای او قائل می‌شد. انجمن‌های دیگر، با تصویب وزارت ورزش زیر نظر فدراسیون جودو فعالیت خواهند کرد. البته استثنا‌هایی وجود دارد که فدراسیون برای آن تصمیم گیری می‌کند.

رئیس فدراسیون جودو افزود: از فردا ۵ جودوکار ایرانی در مسابقات کاپ آسیا آغار به کار خواهند کرد و سعید مولایی عازم رقابت‌های گرند پری در کرواسی خواهد شد.

میراسماعیلی درباره اعزام جودوکاران نوجونان به رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: من صحبت‌هایی را با داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان داشتم و موافقت را از او گرفتم و قول‌هایی به ما دادند تا بتوانیم جودوکاران را به مسابقات اعزام کنیم. در طول سال فقط یک بار چنین موقعیتی به وجود خواهد آمد و چند ماه است که این بچه‌ها در اردو حاضر هستند و بالغ بر یک میلیارد هزینه برای اعزام آن‌ها نیاز است.

میراسماعیلی گفت: از لحاظ مالی به مشکل خوردیم. به خاطر اختلافی که با یک شرکت اسپانسری قبلا پیدا کرده بودیم نتوانستیم قراردادی با یک اسپانسر جدید ببندیم، اما چون از قرارداد سابق فارغ شدیم می‌توانیم یک اسپانسر جدید برای فدراسیون پیدا کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied