شمانیوز
شما نیوز

افشاگری عجیب یک پرسپولیسی درباره نقل و انتقالات باشگاه

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس حتی با وجود کنار گذاشتن سروش رفیعی، مجموعه ای از بازیکنان با سبک های متفاوت بازی را در خط هافبک در اختیار دارد و شاید این دلیل خط خوردن هافبک طراح و تکنیکی باشد.

افشاگری عجیب یک پرسپولیسی درباره نقل و انتقالات باشگاه
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، خط خوردن دو بازیکن اصلی پرسپولیس توسط کالدرون از لیست فصل آینده آنقدر مهم بود که دیگر اخبار فوتبال را طی روز گذشته تحت تاثیر قرار بدهد. با این وجود سرمربی آرژانتینی در ترکیب تیمش آنقدر هافبک اسم و رسم دارد که بتواند چشمش را به روی یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران در سال‌های اخیر ببندد. اما آیا حذف این اسامی باعث نخواهد شد که مربی آرژانتینی فشار مضاعفی را در همان روز‌های آغاز برای خود بتراشد؟

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق پرسپولیس در ارتباط با شرایط اینروز‌های این و اتفاقات اخیر گفت: «من به شخصه از کالدرون شناخت زیادی ندارم و فقط می‌دانم در یکی دو سال گذشته جایی مربیگری نکرده است. اما در کل رزومه بدی ندارد. خودش فوتبالیست خوبی بوده و به غیر از این یکی دوسال بیکاری با تیم‌های خوبی کاری کرده و نتایج خوبی هم گرفته است.»

او افزود: «پرسپولیس سه قهرمانی آورده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و الان توقع هواداران از این تیم خیلی زیاد و با توجه به مشکلاتی که در پایان فصل برای برانکو به وجود آمد ممکن است که کالدرون در ابتدای کار با چالش محبوبیت روی سکو‌ها مواجه شود. ممکن است با شروع لیگ و کسب نتیجه نامطلوب صدای اعتراضات را هم بشنود.»

مهاجم چپ پای پرسپولیس در لیگ‌های پنجم، ششم و دوازدهم در ادامه گفت: «پرسپولیس متاسفانه بعد از رفتن برانکو دچار مسایل حاشیه‌ای شد و ممکن است این حاشیه‌ها به شروع لیگ کشیده شود. عده‌ای از تماشاگران بامدیرعامل به خاطر عدم تمدید با برانکو مشکل دارند و این می‌تواند با اعتراض همراه باشد. اما واقعیت این است که همه ما باید بدانیم، آدم‌ها می‌آیند و می‌روند، اما پرسپولیس می‌ماند. تماشاگران تیم را با دید فوتبالی نگاه کرده و باید از تیم حمایت کنند.»

او اضافه کرد: «با وجود اینکه بازیکنانی که گرفتند با نظر مربی نبود، اما فکر می‌کنم به غیر از پست مهاجم نوک که قرار است که یک نفر را بگیرند از لحاظ بازیکن نسبت به تیم برانکو هم تیم بهتری هستند.»

مهرزاد معدنچی در ارتباط با مساله کنار گذاشتن سروش رفیعی هم گفت: «من روی این مساله فوتبالی صحبت می‌کنم. این اتفاقی است که برای خود من در پرسپولیس افتاده و بعد از رفتن مانوئل ژوزه که آقای گل محمدی آمد من، جواد کاظمیان، مهدی مهدوی کیا را کنار گذاشت. فکر می‌کنم پرسپولیس در حال حاضر با وجود احمدزاده، وحید امیری، بشار، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، کامیابی نیا و نوراللهی خط هافبک محکم و شلوغی دارد. یک مربی بعد از سه هفته تیمش را ارزیابی می‌کند می‌بیند در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد.» او ادامه داد: «فرشاد احمدزاده دوست من است، نمی‌خواهم بگویم جذب او اشتباه بود، اما به نظرم او و کنعانی زادگان با نظر مربی جذب نشدند. آن‌ها به خاطر این که مدیرعامل تحت فشار بود و آقای عرب می‌خواست فشار را کم کند به پرسپولیس آمدند. مربی هم از میان بازیکنانی که وجود دارند در پست‌های مدنظرش طبق سلیقه‌ای که دارد انتخاب می‌کند. درباره سروش هم باید بگویم او بعد از مصدومیت‌هایی که داشت و مدتی نتوانست بازی کند هنوز به آن شرایط ایده آلش برنگشته بود. اما بازهم می‌گویم به نظرم جذب احمدزاده و کنعانی زادگان با نظر مربی نبود، اما کنارگذاشتن سروش با نظر مربی بود.»

او که از جمله بازیکنانی بود که از پرسپولیس به امارات و فوتبال خلیج فارس رفت و سپس با این نقد روبرو بود که فوتبالش در امارات افت کرده است در رابطه با این موضوع گفت: «الان فوتبال خیلی با زمان ما فرق کرده است. الان بازیکنان ما به قطر می‌روند که قهرمان آسیا است، اما زمان ما فوتبال امارات حرفی برای گفتن نداشت. درباره افت بازیکنان زمان خودم قبول دارم، اما الان نه. سروش در قطر مصدوم شد، ۴ ماه تمرین نکرد و ۸ ماه نتوانست بازی کند. بازگشت بازیکن در چنین شرایطی زمان می‌برد.»

معدنچی با اشاره به شرایط پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها هم گفت: «اگر بخواهم با سال قبل مقایسه کنم اضافه شدن امیری و احمدزاده، جا افتادن ترابی و بازگشت مصدومانی مثل انصاری پرسپولیس تکمیل‌تر از قبل شده است. پرسپولیس الان فقط به یک مهاجم مثل طارمی نیاز دارد تا تیمش تکمیل شده و بتواند برای قهرمانی آسیا بجنگد. تماشاگران پرسپولیس مسایل حاشیه‌ای را فراموش کنند. خیلی‌ها رفتند و آمدند، اما مهم این است که پرچمی که سال در بالاترین نقطه بوده است را کماکان بالا نگه دارند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied