شمانیوز
شما نیوز

کلوپ بازیکنان را طلسم می کند

مارکو رویس با تمجید از سرمربی سابقش یورگن کلوپ از او به عنوان غولی یاد کرد که بازیکنانش را به معنای واقعی کلمه طلسم می‌کند.

کلوپ بازیکنان را طلسم می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، مارکو رویس، ستاره بوروسیا دورتموند به تمجید از سرمربی سابقش در این تیم آلمانی، یورگن کلوپ، سرمربی فعلی لیورپول پرداخته و از او به عنوان فردی خاص و مربی‌ای خارق‌العاده یاد کرده که بازیکنانش را طلسم می‌کرده است.

 

رویس در بوروسیا دورتموند زیر نظر یورگن کلوپ کار می‌کرده و این دو در دوران اوج زردپوشان دورتموند، زمانی که کلوپ سکان هدایت این تیم را به عهده داشت چند جام قهرمانی بدست آورده و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

 

رویس می‌گوید کلوپ روشهای مربی‌گری سخت‌گیرانه‌ای دارد ولی با همین روش‌ها موفق شده تیم‌هایش را موفق کند. رویس می‌گوید سخت‌گیری‌های کلوپ برای خود او هم مفید بوده و از او فوتبالیست بهتری ساخته است.

 

 

مارکو رویس در این گفتگو درباره کلوپ گفت:" خدای من، یورگن کلوپ یک غول واقعی است. کسانی مثل او را فقط می‌توان در تلویزیون دید".

 

رویس در ادامه صحبتهایش گفت:" وقتی کلوپ با هاله‌ای که دارد، با روحیه تهاجمی‌اش با انرژی‌ای که وقتی صحبت می‌کند از او ساطع می‌شود، با آن هیکل بزرگ و تاثیرگذار جلوی شما می‌نشیند واقعا تحت تاثیرش قرار می‌گیرید. حتی نحوه حرف زدن او هم حرفه‌ای و تاثیرگذار است".

 

ستاره کهنه‌کار دورتموند در ادامه گفت:" او شما را طلسم می‌کند و هرگز نمی‌توانید از طلسمش خارج شوید. او بدون شک یکی از مهمترین دلایلی بود که باعث شد من به دورتموند ملحق شوم".  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied