شمانیوز
شما نیوز

مالیات مانع بزرگ بازشگت نیمار به بارسلونا

نیمار راه ساده ای برای بازگشت دوباره به بارسلونا برای فصل بعد ندارد.

مالیات مانع بزرگ بازشگت نیمار به بارسلونا

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، شرایط برای بازگشت نیمار به بارسلونا هر روز پیچیده تر می شود و حالا دادگاه مالیاتی اسپانیا بخشی از اموال بلوکه شده این ستاره برزیلی را به دلیل فرار مالیاتی در گذشته مصادره کرده است.

 

دادگاه مالیاتی اسپانیا هفته گذشته اعلام کرد به دلیل فرار مالیاتی نیمار خواهان پرداخت 25 میلیون یورویی ستاره برزیلی شده و قصد دارد این مبلغ را از رقم درخواستی نیمار از بارسلونا مصادره کند.

 

بعد از جدایی جنجالی نیمار از بارسا و انتقال به پاری سن ژرمن، این بازیکن به دلیل عدم پرداخت پاداش وفاداری 26 میلیون یورویی آخرین قراردادش با بارسلونا از این تیم شکایت کرده بود و این رقم هنوز هم پرداخت نشده است.

 

حالا دادگاه مالیاتی کاتالونیا اعلام کرده این 26 میلیون یورو به علت بدهی های مالی بزرگی که نیمار در این کشور دارد به طور خودکار مصادره خواهد شد. در حال حاضر نیمار در تلاش برای بازگشت به بارسلونا و جدایی از پاری سن ژرمن تنها دو سال بعد از انتقال جنجالی به پاریس است و چندی قبل نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شده بود یکی از شروط بارسلونا برای خرید نیمار، گذشتن از شکایت درخواست رقم 26 میلیون یورویی پاداش وفاداری در دادگاه است.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied