شمانیوز
شما نیوز

لحظه شماری برای دیدن استقلال استراماچونی در لیگ برتر

تماشای گل‌های دوم و سوم استقلال در مصاف حریف رومانیایی، هر فوتبالدوستی را به وجد می‌آورد، گل‌هایی که بوی تمرین و تاکتیک می‌دهد.

لحظه شماری برای دیدن استقلال استراماچونی در لیگ برتر
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، گل‌هایی که در فوتبال می‌رویند درست مثل گل‌های طبیعی عطر و بوی خاص خودشان را دارند. بعضی گل‌ها بوی نبوغ می‌دهند، برخی بوی شانس و اتفاق و بعضی هم بوی تاکتیک و تمرین...

درست مثل گل‌های دوم و سوم استقلال در مصاف حریف رومانیایی... به هواداران استقلال که این روز‌ها با اخبار بد مربوط به پرونده پروپییچ بمباران شده‌اند، توصیه می‌کنیم حتماً این گل‌ها را ببینند 

اگرچه هم در گل داریوش شجاعیان و هم در گل علی دشتی ردی از نبوغ و شعور این دو بازیکن را می‌توان دید، اما هر دو گل به شدت تمرین شده است. داریوش روی کار ترکیبی و تیمی، پشت به دروازه حریف در حالی که توقع پاس و احتمال ادامه کار ترکیبی وجود دارد، با ضربه‌ای غافلگیرانه گل می‌زند و علی دشتی هم در حالی که تیم در موقعیت دفاع قرار دارد و توپ به قصد ضدحمله به سمت راست زمین فرستاده می‌شود، وقتی می‌بیند سرعت توپ زیاد است و به جای او به مهاجم سمت راست تیم می‌رسد، به عنوان وینگر راست، بازی و تعقیب توپ را رها نمی‌کند و فقط تغییر مسیر می‌دهد، به تو می‌زند و با جایگیری درست، توپ ارسالی از سمت راست را به گل تبدیل می‌کند.

تماشای این دو گل، هر فوتبالدوستی را به وجد می‌آورد، منتظر تماشای استقلال استراماچونی بمانید. گل‌هایی که بوی تمرین و تاکتیک می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied