شمانیوز
شما نیوز

مدافع بارسلونا به ختافه رفت

بارسلونا اعلام کرد کوکوریا، مدافع جوان این تیم ساعاتی بعد از بازخرید شدنش از ایبار، توسط باشگاه کاتالان به صورت قرضی به ختافه واگذار شده است.

مدافع بارسلونا به ختافه رفت

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، مارک کوکوریا، مدافع جوان بارسلونا یک بار دیگر این تیم را به مقصد باشگاهی دیگر ترک خواهد کرد چرا که بارسلونا رسما اعلام کرد این مدافع جوان خود را با قراردادی قرضی در اختیار باشگاه ختافه گذاشته است.

 

این در حالی است که کوکوریای 20ساله چند ساعت پیش از آن با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو از باشگاه ایبار بازخرید شده بود. بارسلونا از گزینه بازخرید موجود در قرارداد خرید کوکوریا برای بدست آوردن دوباره این جوان آینده‌دار استفاده کرده بود.

 

این دفاع چپ جوان بعد از این نقل و انتقالات عجیب و غریب سرانجام از ختافه سر در آورده و به زودی تمریناتش را با این تیم از سر خواهد گرفت.

 

نکته عجیب اینجا است که انتقال قرضی به ختافه سومین انتقالی است که این بازیکن در سه ماه اخیر تجربه می‌کند. کوکوریا که به صورت قرضی در ایبار توپ می‌زد، در ماه مه و پس از آنکه ایبار از گزینه خرید او در پایان مهلت قرضی استفاده کرد بازیکن این باشگاه شد. اما بارسلونا هم از گزینه بازخرید خود در قرارداد او استفاده کرده و به این ترتیب کوکوریا دوباره به کاتالونیا بازگشت. حالا هم که او به صورت قرضی به ختافه پیوسته است.

 

بارسلونا در وبسایت رسمی خود با تایید این خبر نوشت:" دو باشگاه بارسلونا و ختافه به توافق رسیدند تا مارک کوکوریا در فصل آینده به صورت قرضی به ختافه ملحق شود".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied