شمانیوز
شما نیوز

پیشنهاد جالب یوونتوس به منچستر برای انتقال پوگبا

جیان‌لوکا دی‌مارتزیو می‌گوید یوونتوس قصد دارد برای جذب پل پوگبا، ستاره ناراضی منچستریونایتد سه بازیکن خود را به این باشگاه انگلیسی پیشنهاد دهد.

پیشنهاد جالب یوونتوس به منچستر برای انتقال پوگبا

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، در روزهای اخیر فاش شد که یوونتوس برای انتقال ستاره سابقش پل پوگبا که در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد است تلاش می‌کند اما مذاکرات دو باشگاه تا این لحظه به دلیل اصرار یونایتد برای انتقالی دست‌کم 150 میلیون پوندی بی‌نتیجه مانده است.

 

حالا جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار ایتالیایی می‌گوید یوونتوس که قادر به پرداخت مبلغ مورد نظر منچستریونایتد نیست با پیشنهاد جدیدی به میز مذاکره بازگشته و به یونایتد پیشنهاد داده که در ازای دریافت پوگبا سه بازیکن خود، ژائو کانسلو، بلیز ماتوئیدی و داگلاس کاستا را به این باشگاه انگلیسی واگذار کند.

 

منچستریونایتد اما به حفظ پوگبا در اولدترافورد اصرار داشته و امسال تابستان به جذب کاستا، ماتوئیدی یا کانسلو ابراز علاقه نکرده است. هر چند در فصل‌های گذشته شایعاتی درباره تمایل یونایتد برای جذب این سه ستاره یوونتوس مطرح شده بوده.

 

یونایتد اخیرا آرون وان بیساکا را با قراردادی 50 میلیون پوندی به خدمت گرفته و مسلما نیازی به کانسلو در پست دفاع وسط نخواهد داشت.

 

آنچه شایعات مربوط به انتقال پوگبا به یوونتوس را جدی‌تر از قبل کرده این است که دیروز اعلام شد رئال مادرید از خیر جذب پوگبا در تابستان  جاری گذشته و در نتیجه حالا یوونتوس تنها تیم بزرگی است که تمایل خود را برای جذب ستاره فرانسوی به وضوح نشان داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied