شمانیوز
شما نیوز

جانشین پاتوسی به زودی به استقلال اضافه می شود

مدیرعامل استقلال وعده خرید جانشین پاتوسی را به هواداران این تیم داد.

جانشین پاتوسی به زودی به استقلال اضافه می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در برنامه ورزش و مردم به صورت تلفنی حضور یافت و درباره پرونده پروپئیچ گفت: بله به لطف خدا من دیشب هم از برنامه تلویزیونی گفتم که این پرونده ختم به خیر شد. جناب مهندس تاج اشاره کرد که نامه های متعددی را فدراسیون به فیفا اعلام کرد و گفتند که پرداخت این جریمه به پروپئیچ از محل اعتبارات ممکن نیست.

 

من چند هفته پیش به آقای تاج گفتم که اجازه بدهند ما خودمان این را پیگیری کنیم و ایشان دکتر خطیر را برای پیگیری این کار معرفی کردند. رایزنی های زیادی صورت گرفت، با کمیته انضباطی و قانونی و حقوقی و مالی جلسات متعددی بود و بنده خودم چندین نوبت به صورت تلفنی مستقیم صحبت کردم و اوضاع احوال تیم را گفتم، به صورت موازی سفارت ما در زاگرب موضوع را ساپورت  می کردند چون ما پول را تامین کرده بودیم. آن روزی که ما در زوریخ حضور داشتیم مصادف بود با برگزاری بازی بانوان در لیون فرانسه.

 

فتحی اضافه کرد: این دریچه را باز کردن کار آسانی نبود اما موفق شدیم این را انجام بدهیم. این کار برای پدیده هم انجام شد در واقع به نام ما و به کام آن ها شد. باشگاه پدیده یک پرونده داشتند و گفتند این هم می شود حل شود. دیروز نامه باشگاه پدیده هم به فدراسیون فوتبال رسید، امیدواریم این الگو و فتح بابی باشد چون اگر اراده ای باشد انجام خواهد پذیرفت. همانطور که آقای تاج گفتند ما می توانیم. امیدواریم پول فیفا هم آزاد شود چون این تحریم های ناعادلانه علیه کشور و نظام هستند.

 

وی درباره پاتوسی گفت: دقیقا همین تنگناهای مالی است. آقای تاج درباره فدراسیون گفت، ما برای آقای پاتوسی کسری بودجه داشتیم، همان موقع آقای پروپئیچ مطرح شد، فیفا دیروز پذیرفت. ما این پول را در زاگرب گذاشتیم تا خدایی نکرده اگر قبول نکردند اینجا باشد. چون اگر پاتوسی را هم می خریدیم اما 6 امتیاز کم می شد و پنجره بسته می شد بحران میشد. من به هواداران وعده می دهم یک بازیکن در حد پاتوسی جذب باشگاه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied