شمانیوز
شما نیوز

رونمایی زیدان از مثلث تهاجمی رئال مادرید

روزنامه مارکا معتقد است مثلث خط حمله رئال مادرید در فصل آینده متشکل از ادن هازارد، بنزما و ویسینیوس خواهد بود.

رونمایی زیدان از مثلث تهاجمی رئال مادرید

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، خط حمله امروز رئال مادرید نسبت به زمانی که زین‌الدین زیدان این باشگاه را بعد از فتح چمپیونزلیگ در کیف، ترک کرد تغییرات عمده‌ای را از سر گذرانده است. حالا ستاره جوان برزیلی رئال، ویسینیوس امیدوار است امسال از طرف زین‌الدین زیدان به یکی از رأس‌های مثلث خط حمله سفیدپوشان مادرید تبدیل شده و در کنار ادن هازارد و بنزما مثلثی مرگبار برای حریفان بوجود بیاورد.

 

 

مارکا اشاره می‌کند که زیدان از میان چهار مهاجم اصلی‌ای که در حال حاضر در اختیار دارد تنها سابقه کار کردن طولانی مدت با یک نفر را دارد و او کسی نیست جز کریم بنزما. البته ویسینیوس هم در دوران قبلی حضور زیدان روی نیمکت رئال بازیکن این تیم بود ولی به دلیل مصدومیت اکثرا روی نیمکت می‌نشست.

 

ادن هازارد و لوکا یوویچ، دو ستاره تهاجمی جدیدی هستند که امسال تابستان به رئال اضافه شده‌اند و زیدان تا کنون فرصت آن را نداشته که از آنها در بازی‌های جدی استفاده کند و محک‌شان بزند.

 

ویسینیوس فصل گذشته از سوی سانتیاگو سولاری به تیم اصلی رئال راه پیدا کرد و به نظر مارکا یکی از درخشان‌ترین اقدامات سولاری در رئال میدان دادن به این جوان برزیلی بوده است. در نهایت سولاری بعد از حذف رئال از لیگ قهرمانان توسط آژاکس آمستردام کنار گذشته شد تا ویسینیوس حامی اصلی خود را از دست بدهد.

 

مارکا معتقد است امیدواری ویسینیوس به حضور در ترکیب اصلی خط حمله رئال در فصل آینده از عکسی که او از تمرین اخیر رئال در اینستاگرام خود منتشر کرده به خوبی پیدا است. در این عکس ویسینیوس در کنار هازارد و بنزما قرار دارد و این نشان می‌دهد که جوان برزیلی خود را آماده و شایسته بازی در کنار اسطوره قدیمی رئال و ستاره بزرگ جدید این تیم می‌داند.

 

 

بنزما در سالهای گذشته ثابت کرده که توان بازی کردن با هر بازیکن جدیدی را دارد و می‌توان انتظار داشت او به راحتی با ستاره جدید سفیدپوشان مادرید، ادن هازارد، رابطه نزدیکی برقرار کند.

 

سمت چپ مثلث خط حمله رئال مسلما در اختیار ادن هازارد قرار خواهد گرفت و ویسینیوس امیدوار است ضلع سمت راست این مثلث در اختیار او قرار داده شود. هافبک جوان برزیلی در کانادا همه تلاش خود را به کار بسته تا زیدان را برای حضور در این پست قانع کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied