شمانیوز
شما نیوز

سیامند رحمان در قهرمانی جهان هتریک کرد

تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان شد.

سیامند رحمان در قهرمانی جهان هتریک کرد
به گزارش شمانیوز  به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های قهرمانی جهان پاراوزنه برداری ۲۰۱۹ با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان برگزار شد و تیم ملی کشورمان توانست ۷ مدال رنگارنگ(۳طلا، ۳نقره و۱ برنز)  را بدست آورد.

نتایج تلاش ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

مدال طلا:

روح اله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم
سیدحامد صلحی‌پور در دسته ۹۷ کیلوگرم و ارتقا رکورد آسیا
سیامند رحمان در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم

مدال نقره:

نادر مرادی در دسته ۷۲ کیلوگرم
علی اکبر غریب‌ شی نماینده وزن ۱۰۷ کیلوگرم
منصور پور میرزایی در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم

مدال برنز:
امیر جعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح‌اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی، علی‌اکبر غریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

گفتنی است این دوره از مسابقات پس از برگزاری رقابت‌های تیمی، فردا شنبه ۲۹ تیرماه به پایان می‌رسد.

سیامند رحمان، پاراوزنه بردار پر افتخار ایران، در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم، امروز، با مهار وزنه ۲۶۵   کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی نورسلطان شد.

رحمان در حرکت نخست وزنه ۲۵۰ کیلویی را مهار کرد. سپس وزنه ۲۶۵ کیلویی را بالای سر برد و در آخرین حرکت درخواست وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی کرد که از مهار آن انصراف داد.

منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشومان در همین وزن، در اولین حرکت در مهار وزنه کیلویی ۲۳۶ ناکام ماند.  سپس در تلاش دوم خود موفق به مهار این وزنه شد. وی در حرکت سوم وزنه  ۲۵۱ کیلویی را درخواست کرد که موفق به مهار آن نشد و در نهایت با مهار  وزنه ۲۳۶ کیلویی عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره‌ی جهان را از آن خود کرد.در این دسته وزنه برادری از کشور عراق در مکان سوم قرار گرفت.

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی  علی اکبر قریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان که از ۲۱ تیر ماه با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان آغاز شده بود روز شنبه ۲۹ تیرماه به پایان می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied